کد خبر : 1751844 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 23:15 | 43K بازدید | 4 دیدگاه

تن کاته: شکست دادن پرسپولیس اصلا آسان نبود

سرمربی الوحده می گوید که شاگردانش را بخاطر عبور از شرایط سختی که این تیم داشت، ستایش می کند.

تن کاته: شکست دادن پرسپولیس اصلا آسان نبود

به گزارش "ورزش سه"، الوحده در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با تک گل دقایق اول بازی که توسط تیم ماتاوز به ثمر رسید، از سد پرسپولیس عبور کند. هانک تن کاته سرمربی هلندی الوحده پس از پایان این دیدار گفت که به بازیکنانش افتخار می کند.


او گفت: از عملکرد بازیکنان و روحیه مبارزه آنها با وجود اخراج عبدالله انور در دقیقه 83 و شرایط دشواری که وجود داشت، تشکر می کنم. آنها با یک یار کمتر 10 دقیقه شرایط سختی را تجربه کردند.


تن کاته گفت: این مسابقه به هیچ وجه آسان نبود. من به بازیکنان و عملکردی که آنها ارائه دادند و سومین پیروزی پیاپی افتخار می کنم تا علی رغم شرایط بدی که تیم داشت، از آن عبور کنند. تلاش آنها برای عبور از شرایط سخت را به خاطر باشگاه و هواداران ستایش می کنم.


او با تمجید از زننده تک گل تیمش گفت: تیم ماتاوز در این بازی عملکرد خوبی داشت و او یک اثر هنری خارق العاده را در دقایق ابتدایی بازی به جا گذاشت. از او بابت گل زیبایی که زد تشکر می کنم.


وی در پایان اظهار داشت: ما بلافاصله روند آماده سازی خود برای بازی با گوا را شروع خواهیم کرد و من باید حریف را دنبال کنم تا تغییراتی را که از زمان بازی اول با آنها تا دیدارهای دور دوم در این تیم رخ داده را ارزیابی کنم.

دیدگاه‌ها