کد خبر : 1751861 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 00:59 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش آبشک برای اخراج ستاره سابق آرسنال! (عکس)

سانتی کازورلا هافبک کهنه کار و اسپانیایی السد در نیمه اول دیدار تیمش مقابل فولاد، با محمد آبشک درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دوم پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فولاد در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان به مصاف السد رفت که در نهایت این شاگردان ژاوی بودند که با تک گل نام تائه هی موفق به پیروزی شدند تا شانس های فولاد برای صعود خیلی کم شود.


در این بازی که فولادی ها چند فرصت خطرناک را از دست دادند، در دقیقه 34 یک درگیری بین محمد آبشک و سانتی کازورلا پیش آمد که در صحنه های آهسته مشخص شد هافبک کهنه کار السد دست به شیطنت زده است.


در این لحظه، یک ارسال از بازیکنان السد به میانه های میدان به کازورلا رسید و محمد آبشک برای تصاحب توپ، با سرعت بالا به سمت این هافبک اسپانیایی هجوم برد که کازورلا روی توپ اثری گذاشت اما آبشک به دلیل سرعتی که داشت، با کازورلا برخورد پیدا کرد.


هافبک اسپانیایی السد که این برخورد آبشک را تعمدی تلقی کرده بود، ضربه ای را به آبشک وارد کرد که بازیکن فولاد نیز با گرفتن صورت خود، روی زمین افتاد و علی شعبان داور کویتی این بازی نیز دست به جیب شد و یک کارت زرد به کازورلا نشان داد.

 

1595413

 

1595414

 

1595416

 

1595415


بازیکنان فولاد با اعتراض به داور مسابقه اعتقاد داشتند که کازورلا به دلیل این حرکت خشن و غیراخلاقی باید با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شود که این اتفاق رخ نداد و داور به یک کارت زرد بسنده کرد. البته تصاویر آهسته نیز نشان می دهد که ضربه کازورلا از شدت زیادی برخوردار نبوده و آبشک قصد داشت در این صحنه یک کارت قرمز نصیب کازورلا کند که در این امر ناکام بود.

 

 

دیدگاه‌ها