کد خبر : 1751909 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 10:43 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیازی نیست به خاطر یک شکست یک سال صبر کنم

جردن باروز برای طلای جهان برمی گردد

ستاره کشتی آمریکا بعد از ناکامی برای راهیابی به المپیک، هدفش را حضور در مسابقات جهانی نروژ قرار داده است.

جردن باروز برای طلای جهان برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در گذشته در سالی که المپیک برگزار شده، مسابقات جهانی کشتی در اوزان غیرالمپیکی انجام شده است، اما به نظر می رسد تعویق یک ساله المپیک برنامه های اتحادیه جهانی کشتی را هم تغییر داده است. طبق اخباری که منتشر شده، مسابقات جهانی نروژ احتمالا در همه اوزان انجام خواهد شد و کشتی گیرانی که المپیک را از دست دادند، این فرصت را دارند که برای مدال جهانی تلاش کنند. 


در این میان جردن باروز ستاره کشتی آمریکا با شکست مقابل کایل داک در انتخابی تیم ملی این کشور امیدش را برای حضور در المپیک از دست داده، در یک مصاحبه تصویری با سایت فدراسیون کشتی این کشور از اهداف آینده خود در کشتی گفته که نشان می دهد او قصدی برای خداحافظی ندارد. 


باروز که به زودی صاحب چهارمین فرزند خود نیز خواهد شد بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ برای ۹ سال متوالی نماینده کشورش در مسابقات جهانی و المپیک بود، اما نوار حضور مستمرش در تیم ملی بالاخره توسط رقیب دیرینه اش کایل داک پاره شد و شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد.


باروز در بخشی از این مصاحبه گفت که آمادگی خود را حفظ خواهد کرد تا در صورت مصدومیت نفر اول مسابقات انتخابی آماده حضور در مسابقات المپیک باشد، هرچند که تقریبا مطمئن است که این اتفاق نخواهد افتاد!
قهرمان المپیک ۲۰۱۲ در بخشی دیگر از صحبت‌های خود می گوید: معمولا پس از شکست در مسابقات انتخابی باید یک سال تا مسابقه معتبر بعدی صبر کرد، اما به دلیل شرایط متفاوت سال جاری زمان انتظار بسیار کوتاه‌تر است و من خودم را برای مسابقات جهانی نروژ در اواخر سال ۲۰۲۱ آماده می‌کنم.


بر اساس اعلام باروز وی تلاش می‌کند تا در وزن ۷۹ کیلوگرم به عنوان نماینده کشورش در اسلو نروژ روی تشک برود و در واقع به یک وزن بالاتر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها