کد خبر : 1751949 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 14:12 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلام بر ناگلزمان، بدرود هانسی؛

خوشامدگویی مدیران بایرن‌مونیخ به ناگلزمان

با اعلام رسمی بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان، سرمربی فعلی لایپزیش، از پایان فصل جانشین هانسی فلیک خواهد شد.

خوشامدگویی مدیران بایرن‌مونیخ به ناگلزمان

به گزارش ورزش سه"، بایرن مونیخ با پرداخت 25 میلیون یورو  به لایپزیش قراردادی پنج ساله با یولیان ناگلزمان امضا کرد و این سرمربی جوان رسما از اول جولای هدایت بایرن را بر عهده خواهد گرفت.

مدیران بایرن هر یک به نوبه خود ضمن خوش آمدگویی به سرمربی جدید این تیم، برای هانسی فلیک نیز در مسیری که پیش رو دارد آرزوی موفقیت کردند.

 

1595601

 

هربرت هاینر، یکی از مدیران بایرن، درباره توافق با ناگلزمان گفت: "یولیان ناگلزمان نماینده مربیان نسل جدید است. علی رغم سن کم او سابقه چشمگیری دارد. ما متقاعد شده ایم که با ناگلزمان به موفقیت های بزرگ چند سال اخیر ادامه خواهیم داد.

می خواهم به نمایندگی از بایرن صمیمانه از هانسی فلیک تشکر کنم. او هدایت تیم ما را در یک مقطع دشوار در سال 2019 به دست گرفت و سپس شش عنوان قهرمانی به دست آورد. هفتمین عنوان هم به زودی به دست می آید. او همیشه جایگاهی در کتاب های تاریخ بایرن خواهد داشت. ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم."

 

1595602

 

الیور کان، نایب رییس آینده بایرن، نیز گفت: "قرارداد پنج ساله یولیان نشان می دهد که چقدر او با بایرن نزدیک است. من مطمئنم که همراه با ناگلزمان و در کنار هم آینده بایرن را به شکلی بسیار موفق شکل خواهیم داد.

از هانسی فلیک هم تشکر می کنم. او با ارائه فوتبالی فوق العاده بایرن را به کسب موفقیت های بزرگی هدایت کرد. اکنون ما خواست او برای ترک بایرن پیش از پایان قراردادش را برآورده کرده ایم. بهترین آرزوها برای تو هانسی!"

 

1595603

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت: " گفتگوها با یولیان بسیار مشارکتی، متقابل و بسیار سازنده بود. با او بسیار سرگرم خواهیم شد، من از این اطمینان دارم.

می خواهم از هانسی فلیک تشکر کنم. بعد از اینکه او یک و نیم سال پیش سمت سرمربیگری را به دست گرفت، ما پیروزی ها و عناوین زیادی را جشن گرفتیم، سه گانه در سال 2020 برجسته‌ترین‌شان بود. این موفقیت ها به نام او نوشته شده اند و به نام او باقی خواهند ماند. برای او بهترین آرزوها را در مسیر آینده اش دارم. "

 

 

دیدگاه‌ها