کد خبر : 1751952 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 14:24 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه گل با سه داستان متفاوت؛

ماجرای عجیب گل خوردن مس در نیم فصل دوم (عکس)

شاگردان محمد ربیعی در 6 بازی نیم فصل دوم فقط 3 بار دورازه‌شان باز شده که هر سه گل را هم می توان به نوعی گل به خودی به شمار آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیستم هیچ شباهتی به شروع نیم فصل اول ندارد و در برهه ای حتی به رتبه چهارم جدول رده بندی هم رسید، تا محمد ربیعی نشان دهد خیلی زود توانسته تیمش را با شرایط رقابت در سطح جدید فوتبال ایران تطبیق بدهد.


اما نکته جالبی در مورد مس رفسنجان در نیم فصل دوم وجود دارد و آن هم شیوه دریافت گل های خورده است. شاگردان ربیعی در نیم فصل دوم به ترتیب با استقلال، گل گهرسیرجان، آلومینیوم اراک، تراکتور، سایپا و نفت مسجد سلیمان بازی کرده اند و در این 6 مسابقه به سه تساوی، یک پیروزی و دو شکست دست یافته اند، که البته طی این 6 مسابقه دروازه این تیم فقط سه بار باز شده که هر سه مرتبه هم به نوعی اشتباهات بازیکنان خودی این موضوع را رقم زده است.

 

 

1595608

*دیدار با استقلال تهران اولین گل دریافتی شاگردان ربیعی رقم خورد و ضربه سر فرشید باقری که هنوز از جمع آبی پوشان جدا نشده بود، پس از دخالت حامد نورمحمدی مدافع میانی نارنجی پوشان مس به گل تبدیل شد.

 

1595610

دومین گل دریافتی نارنجی پوشان رفسنجانی نیز با اشتباه داود نوشی صوفیانی گلر این تیم رقم خورد که نتوانست توپ ارسالی بازیکنان آلومینیوم را به درستی به آغوش بکشد و در شرایطی که خودش وارد دروازه شده بود، توپ روی خط دروازه قرار داشت و هوشمند ساده ترین کار ممکن را کرد و دروازه تیم میزبان را برای دومین بار در نیم فصل دوم با اشتباه بازیکن این تیم باز کرد.

 

1595609

 

1595611

سومین و آخرین گل دریافتی شاگردان ربیعی نیز در نیم فصل دوم در شرایطی مقابل نفت مسجد سلیمان وارد دروازه این تیم شد که شوت ساسان حسینی پس از برخورد با پای هومن ربیع زاده قوس برداشت و از بالای دستان دروازه بان مس به گل تبدیل شد.

 

1595612

 

مس رفسنجان در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ بیستم با کسب هفت مساوی، هفت باخت و هفت پیروزی 28 امتیازی است و رتبه خوب و قابل توجه ششم جدول را در اولین فصل حضور در رقابت های لیگ برتر در اختیار گرفته است.

دیدگاه‌ها