کد خبر : 1751968 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 16:15 | 43.3K بازدید | 17 دیدگاه

مدیر برنامه های سابق ستاره بلژیکی

هازارد اشتباه کرد، باید به بارسا می رفت نه رئال

مدیر برنامه های سابق ادن هازارد در اظهارنظری جالب گفت که این بازیکن در بارسلونا همچنان می توانست به درخشش خود ادامه دهد و در انتخاب رئال مرتکب اشتباه شد.

هازارد اشتباه کرد، باید به بارسا می رفت نه رئال

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان 2019 با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو چلسی را به مقصد رئال ترک کرد تا گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی شود. یک سال و نیم بعد، او 11 بار مصدوم شده و هرگز نتوانسته اندکی از روزهای درخشانش در چلسی را تکرار کند تا یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال مادرید شود.

 

 

1595617

 

 

جان بیکو مدیر برنامه های سابق هازارد(تا سال 2013) معتقد است او تیم اشتباهی را انتخاب کرد:« هازارد در بدموقعی به رئال مادرید رفت. یکی باید جرات می کرد و به ادن می گفت که باید یک سال دیگر صبر کنی و بعد به رئال بروی. پیوستن به رئال در سالی که رونالد جدا شده بود، اقدامی منطقی نبود(در واقع رونالدو سال 2018 رئال را ترک کرده بود). او رئال را با قلبش انتخاب کرد نه با عقل و منطق.»

 

 

1595616

 

 

ایجنت سابق هازارد ادامه داد:« ادن به تیمی رفت که در آن تحرک بازیکن و توان بدنی در اولویت قرار دارد. خامس رودریگز با آن همه کیفیت تکنیکی بالا نتوانست در رئال دوام بیاورد و اتفاقی مشابه برای هازارد رخ داده است.

معتقدم ادن باید به بارسا می رفت و نه رئال. او بازیکنی متناسب با رئال نیست. در بارسا توپ بیشتر در حرکت است تا بازیکن و معتقدم ادن می توانست نبوغش را در بارسا نشان دهد و همه چیز برایش عالی پیش می رفت. اگر قرار بود به رئال برود، باید زمانی می رفت که رونالدو در این تیم بود یا صبر می کرد و یک سال دیرتر به رئال ملحق می شد.»

 

 

دیدگاه‌ها