کد خبر : 1752180 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 15:06 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

در ذوب‌آهن دیگر استرس سقوط وجود ندارد

محمدزاده:فرشاد خیلی از گل‌هایی که می‌زند،تعریف می‌کند

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش تمرینات سختی را در دورانی که لیگ به حالت تعطیلی درآمده، پشت سر گذاشته است.

محمدزاده:فرشاد خیلی از گل‌هایی که می‌زند،تعریف می‌کند

وحید محمدزاده مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" درباره دیدار این تیم برابر شهرخودرو که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و تمرینات سختی برای این مسابقه انجام داده بودیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود ولی با اینکه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و موقعیت خاصی هم به تیم حریف ندادیم، دو امتیاز این بازی را از دست دادیم. در مجموع اما بازی خوبی بود و اگر یک مقدار در زدن ضربات آخر دقت داشتیم، برنده بازی می شدیم.


از محمدزاده در رابطه با وقفه دوباره ای که در لیگ ایجاد شده پرسیدیم و اینکه شرایط در اردوی ذوب آهن چطور پیش می رود. او در واکنش به این سوال گفت: از دید خود من بدترین لیگ دوازده اخیر بوده است. دو بازی می کنیم و بعد بازی ها تعطیل می شود.
 یک بخشی از این تعطیلی ها به خاطر کروناست ولی یک بخشی هم به خاطر متمرکز بودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است و بازی هایی که ما با استقلال و پرسپولیس داریم. با این حال ما در این فرصت تمرینات پرفشاری داشتیم تا آماده مسابقات شویم؛ به نظرم هم خوب بوده ولی از سوی دیگر اینطور تمرین کردن طاقت فرساست.

 

 

1542720


از محمدزاده در رابطه با گل های فرشاد محمدی مهر پرسیدیم که در سه بازی توانسته به کمک سبزپوشان بیاید. مدافع ذوب آهن در این مورد اینطور توضیح داد: فرشاد بازیکن خوب و با کیفیتی است و ضربات شوت خوبی هم دارد. خدا را شکر سه گل زیبا و چشم نواز زده و امیدوارم ادامه دار باشد.


محمدزاده سپس در پاسخ به این سوال که آیا صحبت ویژه ای پس از گل های فرشاد در رختکن می شود یا خیر با شوخی و خنده گفت: نه صحبت خاصی که نیست ولی فرشاد خیلی از گل هایی که می زند، تعریف می کند.


مدافع میانی ذوب آهن درباره حضور حسینی و شرایط ذوب آهن نیز گفت: از بازی هایی که می کنیم کاملا مشخص است شر ایط تیم بهتر شده. ما خیلی خوب تمرین می کنیم. شکل بازی عوض شده و با برنامه بازی می کنیم. به آینده تیم خیلی امیدوارم. به هر حال از هفته های ابتدایی شرایطی پیش آمد که الان اینجای جدول هستیم، ولی از زمانی که آقای حسینی آمده، شرایط تیم خیلی بهتر شده. شاید بدشانسی هایی آوردیم ولی الان همه چیز متفاوت است.


او در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد دیگر نگرانی ای بابت سقوط ذوب آهن وجود ندارد، عنوان کرد: البته پیش از هر چیز باید از زحمات رحمان رضایی تشکر کنیم. قبل از اینکه آقا مجتبی بیاید استرس افتادن بود و همان نمی گذاشت نتیجه بگیریم. الان ولی طرز فکر عوض شده؛ تمرینات بهتر شده و بازی های بهتری انجام می دهیم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری هم بگیریم.

دیدگاه‌ها