کد خبر : 1752198 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 16:22 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت مالدینی از رفتار عجیب مالکان میلان

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان از عدم اطلاع از تمایل این باشگاه به شرکت در پروژه سوپرلیگ ناراحت است.

عصبانیت مالدینی از رفتار عجیب مالکان میلان

به گزارش "ورزش سه"، حدود 10 روز قبل 12 باشگاه موسس پروژه سوپرلیگ را در تاریخ 18 آوریل به طور رسما اعلام کردند که دیگر تمایلی به شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان نداشته و از فصل بعد در تورنمنتی جدید حضور پیدا خواهند کرد. البته این تصمیم جنجالی  عجیب خیلی زود ملغی شد و باشگاه های مذکور یکی یکی انصراف خود را از شرکت در پروژه سوپرلیگ اعلام کردند.

 

1581192

 

اما در همان روزها بود که پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان در اظهارنظری غیرمنتظره مدعی شد تا روز اعلام رسمی باشگاه از تمایل روسونری به شرکت در این رقابت ها مطلع نبوده و در واقع مالکان میلان او را برای این تصمیم مهم در جریان نگذاشته بودند. البته پائولو مالدینی مدعی شد علیرغم عدم اطلاع از این برنامه، از همه هواداران میلان و در کل فوتبال عذرخواهی کرده و از آنها دلجویی می کند.

 

حالا نشریه کوریره دلاسرا در گزارشی مدعی شد پائولو مالدینی ناراحتی خود از این تصمیم مالکان باشگاه را رسما به آنها ابراز کرده و عصبانیت خود را نشان داده است. البته باشگاه میلان نیز مانند اغلب باشگاه های حضور یافته در پروژه سوپرلیگ خیلی زود پشیمانی خود را از پیوستن به این برنامه اعلام کرده و از این تورنمنت کنار کشید.

دیدگاه‌ها