کد خبر : 1752203 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 16:58 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پل پوگبا: از اول فصل دنبال قهرمانی بودیم

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد مدعی شد هدف این تیم از ابتدای فصل فتح لیگ اروپا بوده است.

پل پوگبا: از اول فصل دنبال قهرمانی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد سه سال است موفق به فتح هیچ جامی نشده و حالا پل پوگبا و دیگر ستاره های یونایتد به دنبال تغییر این روند در هفته های پیش رو هستند. حالا هافبک فرانسوی پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل رم در لیگ اروپا در روز پنجشنبه با وب سایت رسمی یوفا صحبت کرده و از اهداف شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا سخن گفته است.

 

پل پوگبا گفت: "دیدار مقابل رم یک چالش فوق العاده است و دیر یا زود مجبور شدیم با تیم بزرگی روبرو شویم. ما لیگ اروپا را با فکر قهرمانی و بالای سر بردن جام در پایان فصل آغاز کردیم. اما رم نیز می خواهد قهرمان شود و آنها برای تفریح سرگرمی به اینجا نیامده اند. اما ما باید نشان دهیم که بیشتر از حریف به دنبال فتح لیگ اروپا هستیم.

 

1592325

 

لیگ اروپا آخرین جامی است که ما در اینجا در منچستر یونایتد کسب کردیم، بنابراین من کاملا آن شب را به یاد می آورم. روز خوبی بود و با وجود عملکرد نه چندان خوب در لیگ، سال بسیار خوبی را رقم زدیم و من نیز موفق به گلزنی شدم.

 

شما می توانید در زمین و خارج از زمین رهبر تیم باشید. شما با بازیکنان جوان و کل تیم صحبت کرده و به آنها انگیزه می دهید. هر زمان که می بینم یکی از هم تیمی هایم در حال تمرین بوده و به سختی تلاش می کند، این باعث می شود من نیز تلاش خود را بیشتر کرده و به دنبال غلبهه بر محدودیت های پیش رویم باشم."

دیدگاه‌ها