کد خبر : 1752206 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 17:02 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

غیرممکن است رئال دوباره مرا قرض بدهد

دنی سبایوس اطمینان دارد که فصل بعد یا بازیکن رئال است یا قطعی جدا خواهد شد.

غیرممکن است رئال دوباره مرا قرض بدهد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دنی سبایوس ستاره اسپانیایی که به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال آمده، تابستان به پایان می‌رسد.

سبایوس در تابستان 2019 به صورت قرضی و برای یک فصل از مادرید به آرسنال پیوست و در 37 مسابقه در تمام رقابت‌ها برای توپچی‌ها به میدان رفت. آنها در لیگ برتر هشتم شدند و با چهاردهمین قهرمانی در FA Cup رکورد خود را بهبود بخشیدند.

تابستان گذشته سبایوس به رئال بازگشت ولی دوباره به آرسنال قرض داده شد. او معتقد است دیگر امکان ندارد از رئال قرضی برای باشگاهی دیگر بازی کند.

 

 

1595947

 

 

سبایوس در این رابطه گفت:« در آرسنال به خصوص از لحاظ بدنی پیشرفت کردم. البته که از نظر تاکتیکی هم چیزهای جدیدی یاد گرفتم. از لیگ برتر خوشم می آید ولی لالیگا بیشتر با سبک بازی من مناسب است و دوست دارم برگردم.

غیرممکن است فصل بعد هم رئال مرا قرض بدهد. نه خودم می خواهم نه باشگاه علاقه مند است. فکر می کنم زمانش رسیده است که نقش مهمی در رئال ایفا کنم و بیشتر به میدان بروم. فصل که تمام شود، همه چیز را بررسی خواهم کرد. اگر در رئال موقعیت خوبی برایم فراهم شود، بر می گردم و در غیر این صورت باید ببینم چه می شود. در هر صورت مطمئنا انتقال بعدی من قرضی نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها