کد خبر : 1752207 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 17:04 | 35.7K بازدید | 15 دیدگاه

مجیدی نگران خستگی بازیکنان قبل از لیگ برتر

درخواست استقلال برای تعویق دیدار با ذوب‌آهن

کادرفنی استقلال خواهان تعویق چند روزه دیدار با ذوب آهن شده است.

درخواست استقلال برای تعویق دیدار با ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، استقلال جمعه شب در شرایطی آخرین مسابقه خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشرطه عراق انجام می‌دهد که بازیکنان این تیم بسیار خسته اند. فشردگی بیش از حد مسابقات لیگ قهرمانان سبب شده تا کیفیت فنی نفرات آبی پوش هم افت کند و این مساله در بازی شب گذشته با الاهلی عربستان نیز مشهود بود.

 

استقلالی ها طبق برنامه جمعه شب آخرین بازی شان را در آسیا انجام می‌دهند و روز شنبه به تهران برمی‌گردند. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ هم آنها باید روز جمعه 17 اردیبهشت مقابل ذوب آهن اصفهان قرار بگیرند.

از این رو فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با توجه به خستگی بیش از حد بازیکنان در رقابت های آسیایی اعلام کرده در بازگشت به تهران باید چند روز به شاگردانش استراحت بدهد. به همین خاطر او بدش نمی‌آید مسابقه با ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر به تعویق بیفتد.

 

مجیدی از مدیران باشگاه استقلال خواسته درخواست تعویق چند روزه دیدار با ذوب آهن را به سازمان لیگ ارائه کنند تا شاگردانش چند روز بیشتر استراحت کنند و بتواند با خیالی آسوده تمرینات را برای دیدارهای داخلی شروع کند.
با این تفاسیر احتمالا در بازگشت استقلال به تهران  نامه رسمی این باشگاه برای سازمان لیگ در خصوص تعویق بازی با ذوب‌آهن ارسال می‌شود و باید دید واکنش مسئولان در این باره چیست.

دیدگاه‌ها