کد خبر : 1788648 | 08 آبان 1400 ساعت 15:59 | 148.9K بازدید | 32 دیدگاه

هشتگ بیماری، هشتگ استرس

راز چهره تغییر کرده سعید آذری چیست؟

سعید آذری مدیرعامل سابق فولاد خوزستان با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را متعجب کرده است.

راز چهره تغییر کرده سعید آذری چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، در تصویری که سعید آذری از خود منتشر کرده، او را با شرح عکسی می‌بینیم، در حالی که این مدیرعامل بلندقامت سر خود را تراشیده یا به اصطلاح برق انداخته است.


آذری توضیحی در پایین این تصویر منتشر کرده و در مورد دلیل این کار خود اینطور نوشته است:« موفقیت گاهی هزینه سنگینی دارد، مادی، معنوی و خیلی دیگر از هزینه ها. در رفتار سازمانی میتوان ‌گفت ‌هزینه فرصت را باید داد تا موفق شد، البته تا اینجای کار مشکلی نیست ولی برای برخی از افراد هزینه‌ها سنگین تر از آنی است که فکر می‌کنند. من برای موفق شدن نسبی البته سعی کردم تلاش کنم و تا جایی که می‌توانم از تمام توانمندی برای رسیدن به اهداف سازمانی که در آن مسئولیت داشتم‌بهره ببرم ولی مثل اینکه بهایش کم هم‌نبوده‌.»

 

مدیرعامل سابق باشگاه‌های ذوب آهن و فولاد خوزستان در ادامه با استفاده از نوستالژی دوران کودکی، با کنایه نسبت به اتفاقات فوتبالی حرف زده است:« از بچگی که کله ما را میتراشیدند برای مدرسه رفتن با این جمله که مهم نیست روی سرت چه هست و مهم درون کله است ما را خر می‌کردند، که کله را بتراشیم ولی حالا بعد از پنجاه و سه سال فهمیدیم که برای خیلی ها حتی درون‌کله هم‌مهم‌ نیست. مغز معذرت میخواهم خر باشد یا یک اندیشمند. البته این را من خیلی دیر متوجه شدم اما ملالی نیست.»

 

آذری سپس به بیماری خود و دلیل تراشیدن سرش بازگشته و با مطرح کردن این سوال که آیا از دست دادن سلامتی ارزش رسیدن به موفقیت در زندگی حرفه ای را دارد یا خیر، به طور واضح از جریان حاکم بر فوتبال ایران انتقاد کرده است:« به هر حال تغییر چهره برخی اوقات تنوع ایجاد می کند اما دلیلش مهم است ‌گاهی اجبار گاهی تفریح. البته عزیزان من از دست دادن مو، پیر شدن چهره، کاهش توانمندی فیزیکی و عقلی تابعی از گذشت زمان نیز هست ولی الان باید نشست و فکر کرد که حراج بهترین سرمایه زندگی یعنی سلامتی ارزشش را دارد تا موفق شوی آنهم به طور نسبی. بگذریم‌ وقتتان طلاست فقط خواستم بگویم هزینه فرصت همیشه هم‌ ارزشش را ندارد.‌ مخصوصا جاییکه مغزهای کوچک زنگ زده در راس امور باشند و ول کن معامله فوتبال نباشند.»

 

در بخش پایانی صحبت‌هایش سعید آذری از هشتگ پسوریازیس که نام بیماری او است و موجب تراشیدن موهایش شده، از دنبال کننده هایش خواسته تا در مورد آن تحقیق کنند:«دوست دارم‌شما مراقب خود باشید. در خصوص من هم‌ زیاد نگران نباشید بادمجان بم آفت ندارد. در خصوص این‌واژه مطالعه کنید گویای برخی‌ حقایق خواهد بود.»

 

 

1659075

در واقع همانطور علت اصلاح ناگهانی سر از سوی آذری آن هم در دهه ششم زندگی، نه یک کار جوانانه که به دلایل مراقبت بیشتر پزشکی و توصیه پزشکان بوده است و به نوعی مقابله با مشکلی محسوب می‌شود که به دلیل تحمل استرس طولانی در دوران فوتبال به وی وارد شده است.

 


سعید آذری سال گذشته توانست به همراه فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی شود، ولی درنهایت تصمیم به جدایی گرفت و کنایه‌های او در این پست نشان می‌دهد که دل خوشی از جامعه فوتبال و افرادی که در مسند کار قرار دارند، ندارد.

 

او که همیشه یک مدیر خبرساز و پرسروصدا و در عین حال جدی موفق بوده قبل از این گفته بود که قصد استراحت دارد و حالا شاید بعد همان شش ماه وعده داده شده به میدان برگردد، البته این بار با همان چهره همیشگی.شبیه تر به زمانی که ناگهان بیش از 20 کیلو از وزن خود کاست تا بیشتر شبیه یک مدیر ورزشی و یک ورزشکار ملی سابق باشد.

دیدگاه‌ها