کد خبر : 1804698 | 26 دی 1400 ساعت 15:30 | 6.9K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: بردیم ولی باید بهتر از این بازی کنیم

سرمربی پی اس جی معتقد است تیمش با وجود برتری بر برست، می توانست بازی بهتری ارائه دهد.

پوچتینو: بردیم ولی باید بهتر از این بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن در مهمترین دیدار از هفته بیست‌ویکم لیگ یک فرانسه، شنبه شب میزبان تیم برست بود و با نتیجه 2-0 به برتری رسید.

کیلیان امباپه در دقیقه 32 و تیلو کرر در دقیقه 53 برای PSG گلزنی کردند.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو که پس از دو تساوی متوالی در لوشامپیونه موفق به کسب سه امتیاز شدند، با 50 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارند و فاصله خود را با تیم رده دومی نیس به 11 امتیاز رساندند.

 

 

1676558

 

 

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی گفت:« با ارزیابی بازی در پایان این دیدار از بازیکنان و عملکردی که از خود ارائه دادند، احساس رضایت داریم. همیشه البته چیزهایی هست که جا دارد در آنها بهتر شویم اما من فکر می‌کنم پیروزی در این بازی مهم بود.

 از اینکه هواداران‌مان در ورزشگاه نبودند ناراحت بودیم و وقتی آنها در پارک‌دوپرنس نیستند اوضاع متفاوت است؛ اما روی هم رفته از عملکردمان و کسب سه امتیاز خوشحال هستم. ما چند هفته‌ای وقت داریم که روی مواردی کار کنیم و روی بهتر شدن تمرکز خواهیم کرد.

 مهمترین چیز اما این است که بازیکنان‌مان در زمین آزادانه بازی کنند و هجومی بازی کنیم. در پایان این بازی هم در کل حس خوبی داریم چون فرصت داشتیم تا بازی را کنترل کنیم، گل‌های بیشتری بزنیم و بازی را ببریم .»

دیدگاه‌ها