کد خبر : 22054 | 28 اردیبهشت 1389 ساعت 01:13 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش AFC از غیبت شمسایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال ایران بدون كاپیتان در ازبكستان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به غیبت وحید شمسایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا پرداخت.

در فاصله چند روز مانده به شروع رقابت‌هاي قهرماني آسيا سايت AFC در گزارشي از غيبت وحيد شمسايي خبر داد و نوشت: «زماني که تيم ايران پا به مسابقه‌هاي ازبکستان مي‌گذارد وحيد شمسايي ستاره ايران در اين رقابت‌ها غايب خواهد بود. شمسايي بهترين بازيکن رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا از فهرست تيم ايران براي حضور در اين بازي‌ها کنار گذاشته شد. تيم ايران اميدوار است امسال بدون شمسايي که در سال‌هاي 2007 و 2008 عنوان بهترين بازيکن سال آسيا را به دست آورده بود، بتواند قهرمان مسابقه‌ها شود.»


پس از اينکه در فهرست ايران نام شمسايي وجود نداشت، فدراسيون فوتبال ايران تلاش کرد شمسايي را وارد ليست کند اما درخواست ايران پذيرفته نشد. شمسايي کاپيتان تيم فولاد ماهان است که اسفند گذشته قهرمان آسيا شد و شمسايي عنوان بهترين گلزن را هم به دست آورد.

پس از جام باشگاه‌هاي آسيا شمسايي 34 ساله در مصاحبه با AFC درباره رقابت‌هاي قهرماني آسيا گفته بود: «من تشنه‌ام. يک افتخار ديگر مي‌خواهم. يک عنوان بهترين بازيکن و يک عنوان بهترين گلزن را مي‌خواهم.»

شمسايي تقريبا به تمامي افتخارهاي فوتسال در آسيا دست پيدا کرده و حتي به عنوان يکي از بازيکنان تيم ستارگان تاريخ فوتسال دنيا هم انتخاب شد.

دیدگاه‌ها