کد خبر : 31039 | 28 آبان 1389 ساعت 11:14 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه دیدارهای مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال فردا و پس فردا با انجام 5 بازی پیگیری خواهد شد.

برنامه دیدارهای مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال کشور در روزهاي شنبه و يکشنبه در مرحله يک هشتم پيگيري مي‌شود و در مهمترين بازي‌ها سرخابي‌هاي تهران به مصاف حريفان خود مي‌روند. ضمن اين که امروز نيز يک ديدار برگزار مي‌شود.

جمعه 28 آبان

ملوان انزلي- فولاد نطنز، ورزشگاه تختي انزلي، ساعت 14 و 30 دقيقه

شنبه 29 آبان

استيل آذين – نفت مسجد سليمان، ورزشگاه دستگردي، ساعت 14 و 30 دقيقه

بنفش پوشان تهراني پس از آمدن علي پروين حال و هواي تيم شان را کاملا تغيير يافته ديدند، اما در نخستين بازي خود با حضور پروين باز هم موفق به کسب پيروزي نشدند و در مقابل ملوان متوقف شدند. استيل آذين پس از عبور از نماينده کيش که به سختي هم انجام گرفت در مرحله يک هشتم باز هم به يک حريف دسته پايين‌تر از خودشان برخورد کرده‌اند که اين مي‌تواند شانس صعود آنها را بالا ببرد.

استقلال- شاهين بوشهر، ورزشگاه آزادي، ساعت 16 و 15 دقيقه

بازي پرحاشيه دو تيم در ليگ برتر و پيروزي استقلال در آن ديدار که حتي با اعتراض هواداران اين تيم به بازي بيش از حد رفاهي استقلال روبرو شد، مصاف شاگردان مظلومي و استيلي را بيش از پيش جذاب کرده است. شاهيني‌ها گفته‌اند که اين بار ديگر استقلال را مي‌برند. البته اين در حالي است که داوري اين ديدار هم حرف و حديثي نداشته‌ باشد. مطمئنا عنايت بايد انتخاب بسيار هوشمندانه‌اي براي داور اين بازي انجام دهد. در استقلال جباري، ميداوودي، مبعلي و مجيدي مصدوم هستند و به احتمال فراوان به اين بازي نمي‌رسند.

يکشنبه 30 آبان

شهرداري تبريز، تراکتورسازي تبريز، ورزشگاه يادگار امام، ساعت 14 و 30 دقيقه

تبريزي‌ها خيلي زود در جام حذفي به همديگر رسيدند، اما در عوض مطمئن هستند که حتما يک نماينده در بين 8 تيم برتر اين جام دارند. شهرداري مدتي است که هدايت تيمش را به حميد درخشان سپرده و اميد دارد که با شکست رقيب همشهري‌اش به دور بعد راه پيدا کند. در آن سو فراز کمالوند و شاگردانش نيز به دنبال قرارگرفتن در جمع 8 تيم پاياني رقابت‌هاي جام حذفي هستند. هر چه هست يکشنبه بازي جذابي را از دو تيم تبريزي خواهيم ديد.

داماش گيلان- پرسپوليس، ورزشگاه عضدي رشت، ساعت 14 و 30 دقيقه

سرخپوشان تهران آخرين باري خود را در کرمان واگذار کرده‌اند و در جام حذفي نيز چيزي براي از دست دادن ندارند. پرسپوليسي‌ها هر چقدر تلاش کردند که اين بازي در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود نتوانستند کاري از پيش ببرند و بايد در چمن مصنوعي ورزشگاه عضدي به مصاف حريف شمالي شان بروند. شيث رضايي پس از حرف و حديث‌هاي فراوان بالاخره از پرسپوليس جدا شد تا باز هم اين نکته ثابت شود که علي دايي در تيم‌هايش با هيچ بازيکني شوخي ندارد و رابطه‌اش با بازيکنان در برخي مواقع از مسايل فني هم مهمتر است. داماش به تازگي مربي خود را عوض کرده و افشين ناظمي را به جاي پوشنيک کروات به مسند کار نشانده است. برنده اين ديدار در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف برنده بازي سپاهان و راه‌آهن خواهد رفت.

به گزارش ايسنا، آخرين ديدار اين مرحله را تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و شهرداري ياسوج در روز پنج‌شنبه 4 آذر برگزار خواهند کرد.

ديدار سپاهان و راه آهن نيز به دليل لغو بازي‌هاي تيم اصفهاني برگزار نخواهد  شد.

دیدگاه‌ها