کد خبر : 40581 | 09 فروردين 1390 ساعت 16:22 | 528 بازدید | 0 دیدگاه

به شاگردی مظلومی افتخار می‌کنم

دایی: نگران نیستم؛ هر اتفاقی بیفتد گردن می‌گیرم

سرمربی پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان نگران بازی با استقلال نیستم.

  علي دايي در نشست خبري قبل از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال که قرار است فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي برگزار شود با تبريک سال نو به همه مردم ايران سخنانش را با تسليت به حميد استيلي آغاز کرد و گفت: به خانواده حميد استيلي به خاطر درگذشت جانگداز بردارش مسعود که بازيکن بسيار با اخلاق و يکي از بهترين‌هاي فوتبال ما از تمام جهات بود؛ تسليت مي‌گويم. واقعا حيف بود که مسعود از جمع ما جدا شد.
وي در مورد شناخت‌اش از اين بازيکن ادامه داد: چندين سال با وي بازي کرده و او را از نزديک مي‌شناختم. باز هم به حميد استيلي تسليت مي‌گويم و اميدوارم خداوند به وي صبر بدهد.

دايي در مورد شرايط بازي فردا گفت: از روز سوم عيد تمريناتمان را آغاز کرديم و ما هم مانند تيم استقلال، همانطور که پرويز مظلومي گفت، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. البته جا دارد اين موضوع را بگويم که به شاگردي پرويز مظلومي افتخار مي‌کنم. سال اول در زمان بازيگري‌ام در تاکسيراني و بعدها در تيم صبا شاگرد مظلومي بودم و درست نيست زياد مقابل اين مربي صحبت کنم و نظر بدهم.

وي افزود: تمرينات منظمي را انجام داده و بازيکنان بسيار با انگيزه هستند. حساسيت دربي بالاست و طرفدار دو تيم نگاه ويژه‌اي به اين بازي هميشه داشته‌اند و حساب جداگانه‌اي روي اين ديدار باز مي‌کنند.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: شايد با توجه به نتايج دو تيم برخي‌ها فکر مي‌کنند بازي فردا حساس نيست و نمي‌تواند در مسابقات ليگ تأثيري ايجاد کند اما به هيچ وجه اين طور نيست و از نظر فني اين ديدار در سطح بالا برگزار مي‌شود و حتي اميدوارم از بازي قبلي نيز بهتر شود.

وي يادآور شد: در تمريناتي که برگزار کرديم بازيکنان را از هر لحاظ آماده کرده و از هواداران مي‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادي تنها تيم خود را تشويق کرده و به مسائل حاشيه‌اي کاري نداشته باشند.

دايي افزود: فوتبال 90 دقيقه به اضافه وقت‌هاي اضافه است و هواداران بايد تيم را تشويق کنند. صبر و حوصله خوب است و اگر حمايت خوبي از ما شود بازيکنان از لحاظ فني مي‌توانند چيزهايي که از آنها خواسته‌ايم، در ميدان پياده کنند.

دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که همواره با وي مشکل داشته است مبني بر اينکه براي بعد از دربي چه برنامه‌هايي دارد گفت: با احترام به همه کساني که در جلسه هستند و منتظر پاسخ من، بايد بگويم در پاسخ به اين سؤال هيچ صحبتي ندارم.

وي در خصوص بازي رفت دو تيم عنوان کرد: اين ديدار تمام شد اما با اينکه استحقاق باخت را نداشتيم، بازي را واگذار کرده و سه امتياز را از دست داديم. با اين حال آن مسابقه را فراموش کرده و فردا با يک بازي بهتر از دربي قبل فقط به سه امتياز فکر مي‌کنيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبني بر اينکه تا چه زمان مي‌خواهد با بازيکنان پرسپوليس نتايج را از دست دهد و اين موضوع که آيا اگر بازي فردا را هم واگذار کند باز هم از بازيکنان پرسپوليس حمايت خواهد کرد گفت: من پاسخگوي همه اتفاقات اين باشگاه هستم چرا که بازيکنان تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنند اما برخي اوقات نمي‌توانند موفق باشند آنها مطمئنا اگر 100 درصد تلاششان را نکنند، 95 درصد با تمام وجود به ميدان رفته و با تلاش و با وجدان کار مي‌کنند. فوتبال پستي و بلندي زيادي دارد. يک زمان بازيکنان در شرايط خوبي به سر مي‌برد و امکان دارد همان بازيکن در زمان ديگري در شرايط افت قرار داشته باشد، باز هم مي‌گويم مسئول فني من هستم و همه اتفاقات را به گردن مي‌گيرم.

دايي تصريح کرد: تا به حال يک مصاحبه از زماني که سرمربي سايپا، تيم ملي و پرسپوليس بوده‌ام از من نديديد که بخواهم اتفاقات را به گردن بازيکنان تيمم بيندازم چرا که همه آنها با غيرت و وجدان کار کرده و به آنها افتخار مي‌کنم.

وي در مورد تاکتيک پرسپوليس در فردا يادآور شد: بهتر است تا قبل از اين مسابقه صبر کرده تا ببينيد تاکتيک تيم در خطوط مختلف و بخصوص خط حمله چگونه است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا نگران داور دربي نيست گفت: در مورد محسن ترکي نظري ندارم که مي‌گوييد نگران باشم. براي اين داور آرزوي موفقيت مي‌کنم.

   دايي در مورد اينکه ايراني‌هاي خارج از کشور نيز اين ديدار را تماشا مي‌کنند و چه صحبتي با آنها دارد گفت: با بازيکنانم صحبت کرده و از آنها خواسته‌ام به تيم داوري و حواشي کاري نداشته باشند. مطمئن باشيد بازي فردا قشنگ‌تر از دربي قبلي شده و ما هم اگر در کنار زمين اعتراضات را کم کنيم بازي بهتر خواهد شد.

وي ادامه داد: به هيچ عنوان نگران بازي نيستم. مي‌دانم يکسري نگاه‌ها وجود دارد که دوست دارد من موفق نشوم. سالم کار مي‌کنم و نگران نيستم و تا زماني که در اين فوتبال هستم نيز با تمام قدرت کارم را مي‌کنم. باز هم تأکيد مي‌کنم که خيلي‌ها دوست ندارند من موفق شوم. در آن سو نيز بسياري منتظر موفقيت علي دايي هستند.

دايي خاطرنشان کرد: کاري به اين صحبت‌ها ندارم و با تمام تلاش و وجدان راحت کار مي‌کنم. خوب تمرين کرديم و مي‌گويم با کمک خدا تمام کارهايي را که بايد براي دربي انجام مي‌داديم را انجام داديم. به اين سه امتياز احتياج داريم اما اميدوارم هر تيمي حقش است به آن برسد.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد اينکه اين مربي از ايام عيد خاطره تلخي همراه با اين تيم داشته است گفت: هيچ زماني با احتمالات زندگي نمي‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد و من هم عاشق و مديون مردم هميشه هستم. لطف خدا هميشه شامل حالم بوده و به دنبال يک بازي خوب و سه امتياز بازي فردا هستم و اميدوارم با رسيدن به آن دل هواداران را شاد کنم.

 

دیدگاه‌ها