کد خبر : 49069 | 28 تیر 1390 ساعت 17:21 | 583 بازدید | 0 دیدگاه

ثبت نشدن قرارداد بازیكنان پرسپولیس و استقلال

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس و 7 باشگاه بدهکار دیگر در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده است.

ثبت نشدن قرارداد بازیكنان پرسپولیس و استقلال

  اسماعيل‌ حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد هشدار کميته انضباطي به 10 باشگاه بدهکار ليگ برتري مبني بر اينکه قرارداد بازيکنان آنها ثبت نمي‌شود در حالي که اين اتفاق رخ داده، گفت: به دليل اينکه فرصت در زمان نقل و انتقالات کم است تصميم گرفتيم اين تصميم را در دو مرحله اجرايي کنيم و قرارداد بازيکنان با باشگاه‌هاي بدهکار در هيئت فوتبال استان ثبت شود تا باشگاه‌ها زمان را براي جذب بازيکن از دست ندهند اما ثبت قرارداد و صدور کارت بازيکنان تيم‌هاي باشگاهي فقط با تاييد سازمان ليگ و فدراسيون انجام مي‌شود. باشگاه‌ها نيز به طور موردي اقدام به تسويه حساب با طلبکارانشان کرده‌اند و تسويه حساب‌ها آغاز شده است.

وي در مورد اينکه فدراسيون برابر دو باشگاه پرسپوليس و استقلال که بدهکارند کوتاه خواهد آمد يا نه، تاکيد کرد: برابر قانون همه باشگاه‌ها يکسان هستند و تا امروز قرارداد هيچ‌کدام از قرارداد بازيکنان دو تيم پرسپوليس و استقلال نيز در فدراسيون ثبت نشده است. ما قانون را به طور دقيق براي همه اجرايي خواهيم کرد.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون در مورد تدابير انضباطي اين کميته براي ليگ يازدهم اظهار داشت: تدابير خوبي براي مسابقات ليگ انديشيده‌ايم که آنها را به اميد خدا اجرايي خواهيم کرد. اين تدابير را به زودي اعلام مي‌کنيم.

 

دیدگاه‌ها