کد خبر : 975239 | 20 خرداد 1391 ساعت 10:10 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

غلامعلی‌زاد از صبای قم جدا شد

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شد.

غلامعلی‌زاد از صبای قم جدا شد

در بین بازیکنانی که قراردادشان با تیم فوتبال صبای قم به پایان رسیده است و کادر فنی صبای قم نیز تمایلی برای تمدید قرارداد با آنها نشان نداده است، نام سنگربان دو فصل اخیر این تیم یعنی مسعود غلامعلی‌زاد نیز به چشم می‌خورد.
غلامعلی‌زاد که در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بعضی از هفته‌ها به دلیل مصدومیت بازی‌های صبای قم مقابل رقبای لیگ برتری را از دست داد، بیشتر در سایه حامد لک نتوانست در ترکیب اصلی صبای قم قرار بگیرد.
دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و پیکان قزوین فصل گذشته را در صبا به خوبی به پایان نرساند، زیرا در بسیاری از بازی‌ها با مشکل مصدومیت روبه‌رو شد و در چند‌ین بازی نیز نیمکت‌نشین حامد لک بود تا نتواند سنگربان صد در صد اصلی صبای قم باشد.
حتی در فصل قبل از آن که دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، این دروازه‌بان زیر سایه مهدی‌واعظی در درون دروازه تیم فوتبال صبای قم بیش از همه نیمکت‌نشین بود و در بازی‌های کمی برای تیم صبای قم به میدان رفت.
مسعود غلامعلی‌زاد در پایان نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم پیکان قزوین به صبای قم پیوست اما شاید تصور اینکه در صبای قم ذخیره یک دروازه بان جوان و آینده‌دار همچون حامد لک باشد را نداشت و در حالی که به نظر می‌رسید وی در مقایسه با لک و خرمالی دو دروازه‌بان دیگر صبا از بخت بیشتری برای قرار گرفتن در دروازه‌ صبای قم برخوردار باشد ما این اتفاق نیز رخ نداد تا حامد لک سنگربان ملی‌پوش صبا جایگزین این دروازه‌بان شود.
هنوز مقصد جدید غلامعلی‌زاد دروازه‌بان گیلانی فصل گذشته صبای قم برای لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور هنوز مشخص نیست.
در شرایطی که یحیی گل محمدی هدایت تیم فوتبال صبای قم را در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام حذفی و لیگ قهرمانان بر عهده خواهد داشت، به غیر از مسعود غلامعلی زاد دروازه بان صبا، تا کنون وحید حمدی نژاد، غلامرضا عنایتی، احمد خرمالی و سیدمرتضی‌هاشمی زاده نیز از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌اند.

دیدگاه‌ها