کد خبر : 1006404 | 24 فروردين 1392 ساعت 17:24 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رورا: امیدوارم مسی به بازی با بایرن برسد

مربی بارسلونا با ابراز امیدواری برای بازگشت لیونل مسی به ترکیب تیمش برای بازی با بایرن مونیخ گفت: بازی برابر بایرن مونیخ بازی بسیار دشواری خواهد بود.

رورا: امیدوارم مسی به بازی با بایرن برسد
جوردی رورا مربی بارسلونا در آستانه بازی تیمش برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ بارسلونا اغلب برابر تیم‌هایی که با آن بازی می‌کند، شانس زیادی برای پیروزی دارد اما برابر بایرن مونیخ این چنین نیست. بازی با آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. آن‌ها تیم بزرگی هستند و شرایط خوبی دارند زیرا قهرمانی آن‌ها در بوندسلیگا قطعی شده است اما شرایط برای ما این گونه نیست.
رورا ادامه داد: امیدوارم مسی تا زمان بازی رفت دو تیم در بازی دو تیم که 3 اردیبهشت در آلیانس آره‌نا برگزار می‌شود، آماده شود.
به  نقل از ایسنا، مربی بارسلونا درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا که باعث شد بارسلونا با رئال مادرید رودرو نشود، گفت: این مسئله زیاد مهم نیست. شاید اگر با رئال مادرید بازی داشتیم فقط از لحاظ رسانه‌ای فرق می‌کرد.
مربی بارسلونا درباره اینکه آیا با پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ درباره بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مشورت خواهد کرد گفت: گواردیولا اکنون در تمرین‌های بایرن مونیخ شرکت نمی‌کند و از فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. ما درباره این مسئله با پپ صحبت نکرده‌ایم.
بارسلونا فردا شب در لیگای اسپانیا به مصاف رئال ساراگوسا می‌رود.
بارسلونا و بایرن مونیخ سه‌شنبه دو هفته دیگر در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها