کد خبر : 1007641 | 07 اردیبهشت 1392 ساعت 16:07 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره سایپا با فیرات

مدیرعامل باشگاه سایپا از مذاکره با انگین فیرات برای هدایت این تیم در فصل بعد خبر داد.

مذاکره سایپا با فیرات
تیم فوتبال سایپای البرز که با هدایت مجتبی تقوی در فصل 91- 92 نتایج متوسطی را کسب کرد، برای فصل بعد با چند گزینه داخلی و خارجی وارد مذاکره شده است.
به گزارش ایسنا،سپهرخلیل سبحانی در این باره گفت: در بررسی وضعیت فصل آینده تیم گزینه‌های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم. گزینه اصلی‌مان مجتبی تقوی است. انگین فیرات نیز در بین نامزدهای مربیگری فصل بعدمان قرار دارد. هنوز در حال بررسی برنامه‌ سرمربی‌های مختلف هستیم و از تقوی هم برنامه دریافت کرده‌ایم. با این حال هنوز به نتیجه‌ قطعی نرسیده‌ایم.
فیرات که مربیگری را از سال 1997 آغاز کرد، در ابتدا دستیار هورست هروبش در تیم دسته اولی سامسون‌اسپور ترکیه بود. او تنها با داشتن 27 سال سن توانست خود را در دنیای فوتبال حرفه‌ای به اثبات برساند. برای همین هم تیم ترکیه‌ای پس از اخراج هروبش بدون هیچ تردیدی به همکاری با او ادامه داد و همچنان به عنوان دستیار زیر نظر ژوزف ژارابینسکی، مربی اهل چک به کار در این تیم ترک پرداخت. آنتالیا اسپور، اینتراخت فرانکفورت، فنر باغچه، ال آر آهلن، اینچئون یونایتد (کره جنوبی)، سیواس‌اسپور، سایپا، کایزری اسپور، تیم ملی ایران و سپاهان اصفهان ایستگاه‌های مربیگری فیرات بوده‌اند.
او تنها در سپاهان اصفهان توانست عنوان سرمربی مشغول به کار باشد و در باقی موارد دستیار مربیانی از جمله ورنر لورانت حتی در سایپا بود. او همچنین برای سه مسابقه به عنوان سرمربی آهلن به کار پرداخت و به این ترتیب پس از مصطفی دنیزلی تنها مربیان ترک تاریخ فوتبال بوندسلیگا شمرده می‌شوند. فیرات یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال نیجریه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم به شمار می‌آمد ولی هدایت این تیم را بر عهده نگرفت.

دیدگاه‌ها