کد خبر : 1008736 | 17 اردیبهشت 1392 ساعت 16:13 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

متن نامه سعیدبخشی‌زاده به هیات فوتبال گیلان

به دنبال پخش مصاحبه سعید بخشی زاده با یکی از خبرگزاریها در برنامه نود مبنی بر اینکه وی مصدوم نبوده و دپارتمان داوری به ایشان داوری نمی دهد ، سایت رسمی فدراسیون فوتبال براساس گفته رئیس دپارتمان داوری متن نامه ارسال سعید بخشی زاده را از طریق هیات فوتبال استان گیلان به دبیرکل فدراسیون فوتبال منعکس شده بود، منتشر می کند.

متن نامه سعیدبخشی‌زاده به هیات فوتبال گیلان
به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حسین عسگری در این باره گفت: در چند مدت گذشته کسانی که می خواهند فشار و جوی علیه کمیته و دپارتمان داوران درست کنند از طریق این موضوع و موضوع محسن ترکی به صورت مرتب علیه کمیته و دپارتمان داوران مصاحبه می کردند و در برنامه 90 هم این ماجرا مطرح شد که همانطور که روی آنتن زنده اعلام کردم متن نامه بخشی زاده روی خروجی رسمی سایت رسمی فدراسیون فوتبال قرار می گیرد تا شفاف سازی صورت پذیرد.
همانطور که گفته بودم ایشان ادعا کرده بود که به دلیل مصدومیت زانو ، قادر به شرکت در کلاس توجیهی نیم فصل نبوده است و گفتگوی ایشان در مصاحبه ای روی آنتن زنده برنامه 90 مشاهده شد دقیقا عکس نامه ای است که از طریق هیات فوتبال گیلان به ما رسیده است.
لازم به ذکر است: نامه سعید بخشی زاده از روی شماره فکس و تاریخ ارسال ، مشخص است که د رچه ساعت و تاریخی به فدراسیون فوتبال رسیده است.
متن نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان
با سلام و احترام
اینجانب سعید بخشی زاده در جریان قضاوت مسابقه تیم های استقلال تهران و پیکان دچار مصدومیت زانو شده ام.به همین دلیل از انجام قضاوت در هفته هفدهم عذر خواهی نمودم.با توجه به دعوت اینجانب از سوی دپارتمان داوری فوتبال کشور جهت شرکت در کلاس توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر به اعضای دپارتمان داوری کشور تلفنی اطلاع دادم که به دلیل مصدومیت قادر به شرکت در کلاس فوق نمی باشم.

دیدگاه‌ها