کد خبر : 1010629 | 04 خرداد 1392 ساعت 14:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

وطنخواه:دایی می‌تواندآب رفته را به جوی برگرداند

عضو کمیته‌فنی پرسپولیس می‌گوید، شاید انتخاب اول مربی دیگری بود اما علی دایی هم جزو بهترین نفراتی است که می‌توانست در پرسپولیس حضور پیدا کند و همیشه جزو گزینه‌ها بود.

وطنخواه:دایی می‌تواندآب رفته را به جوی برگرداند
به نقل از باشگاه پرسپولیس، رضا وطنخواه درباره‌ انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان گفت: تا همین جا هم آقای دایی دیر آمده که البته چاره‌ای هم نبود. هر چه کمتر زمان را از دست بدهیم، بهتر است. در صحبت‌های قبلی خودم به عنوان انتخاب اولم، گرینه دیگری را اسم برده بودم ولی آقای دایی هم جزو بهترین نفراتی است که می‌توانست در پرسپولیس حضور پیدا کند. اعتقاد دارم او می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند؛ به ویژه که از همراهی افکار عمومی و هواداران بهره‌مند خواهد بود.
او ادامه داد: پرسپولیس در گذشته همیشه تیم مربیان بزرگ بوده و بیشترین سرمربی را در تیم‌های ملی داشته است. اولین آنها آقای دهداری بود. بعد من بودم و بعد از من هم آقایان، پروین، ذوالفقارنسب و مایلی‎کهن بودند. فکر می‌کنم بزرگترین مساله پرسپولیس نیاز به نظم و کم شدن حاشیه‌هاست. حاشیه زاییده نتیجه‌ نگرفتن است و برای نتیجه‌گیری به نظم نیاز داریم.
وی خاطرنشان کرد: علی دایی در دانشگاه شریف دانشجوی من بود. من عضو هیأت علمی دانشگاه شریف بودم. دایی در حال حاضر حمایت هواداران را در اختیار دارد و فکر می‌کنم می‌تواند تغییرات لازم را ایجاد کند. او دو قهرمانی جام حذفی را برای پرسپولیس ثبت کرد و با یارگیری که الان انجام می‌شود، فکر می‌کنم همین فصل بتواند به نتیجه لازم برسد اما چه دایی و چه هر مربی دیگری نیاز به زمان دارد و نباید با زیاد کردن فشارها و انتظارات این فرصت را از وی گرفت.
وطنخواه در پایان افزود: در آخر می‌خواهم یک پیشنهاد به آقای دایی بدهم. البته این فقط یک پیشنهاد است. درخواست ما این است که حتی‌الامکان همکاران خود را از میان نفراتی که سابقه بازیگری و مربیگری در پرسپولیس دارند، انتخاب کنند. البته خودشان در نهایت تشخیص می‌دهند، همکاران دیگری داشته باشند. اختیار با ایشان است و نباید مسائلی از این دست به سرمربی تحمیل شود.

دیدگاه‌ها