کد خبر : 1010830 | 06 خرداد 1392 ساعت 12:47 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

وطنخواه: خوشحالم که پنجعلی سرپرست می‌شود

رضا وطنخواه می‌گوید مسئولیت نتایج پرسپولیس با دایی است و او می‌داند که چه دستیارانی را انتخاب کند که به کمکش بیایند.

وطنخواه: خوشحالم که پنجعلی سرپرست می‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دستیاران معرفی شده از سوی دایی برای نشستن روی نیمکت این تیم اظهار کرد: قبل از هر چیزی به علی دایی تبریک می‌گویم. ما با هم چهار سال در دانشگاه بودیم. خوشبختانه هواداران دایی را قبول دارند و همان‌طور که قبلا گفتم او باید زودتر از این‌ها به پرسپولیس می‌آمد.
به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: درباره دستیاران دایی باید بگویم که پیشنهاد داده بودم که تا جایی که امکان دارد، از قدیمی‌های پرسپولیس باشند اما این علی دایی است که در پایان باید جوابگویی خیلی عظیم هواداران باشد. دایی مسئول اول و آخر نتایج پرسپولیس است و حتما می‌داند که چه افرادی را انتخاب کند که در لحظات حساس بتوانند به او کمک کند.
وطنخواه همچنین گفت: گفته بودم، بهتر بود کنار گل محمدی دستیاران توانمندتری حضور داشتند اما دایی نسبت به گل‌محمدی تجربه بالاتری دارد. باقری و منافی و غلامپور در سطح ملی بازیکنان خوبی بوده‌اند؛ هر چند که سابقه فوتبالی محمد دایی را نمی‌دانم. در کل فکر می‌کنم که ترکیب خوبی انتخاب شده است. خود دایی هم سابقه قهرمانی در لیگ با سایپا و دو جام حذفی با پرسپولیس را دارد. امیدوارم که موفق باشند و برای پرسپولیس و هواداران نتایج خوبی را کسب کنند.
بازیکن سال‌های دور پرسپولیس همچنین درباره احتمال حضور پنجعلی به عنوان سرپرست در این تیم گفت: در جلسه‌ای که با پیشکسوتان و مدیر باشگاه داشتیم، پیشنهاد شد که ضمن احترام به شیرینی، پنجعلی سرپرست شود. سرپرست مزاحم مسائل‌فنی تیم نیست و وظایف دیگری دارد. مثلا وقتی مهدوی‌کیا قصد داشت بعد از شکست مقابل سپاهان دور افتخار بزند، حداقل سرپرست تیم باید کنار او می‌آمد. با این همه خوشحالم که پنجعلی قرار است سرپرست شود؛ چرا که خودش بازیکن بزرگی بوده و می‌داند که باید چه کاری در تیم انجام دهد و چطور حاشیه‌ها را جمع کند.
وطنخواه همچنین درباره ماندن علی کریمی در پرسپولیس گفت: زمانی که کریمی خداحافظی کرد، اعلام کردم که او هنوز می‌تواند برای پرسپولیس و حتی فوتبال ایران مفید باشد. من هم دوست دارم که او در پرسپولیس بماند و می‌تواند دو، سه سال دیگر بازی کند. همان طور که علی پروین تا 40 سالگی بازی می‌کرد و رهبر تیم بود،‌ کریمی هم می‌تواند با تفکرات خودش در بازی مشکلات را حل کند.
وی درباره اظهارنظر رویانیان که گفته بود از کریمی در مربیگری استفاده می‌کند، گفت: رویانیان در مسائل فنی دخالت نمی‌کند و حضور کریمی بستگی به نظر دایی دارد. البته شاید رویانیان فکر کرده کریمی دیگر قصد بازگشت را ندارد و به همین دلیل گفته در مربیگری از او استفاده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها