کد خبر : 1013942 | 05 تیر 1392 ساعت 09:22 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسام حسن سرمربی جدید اردن شد

هر چند سایت "گل" عربی سه‌شنبه از تمدید قرارداد عدنان حمد با تیم ملی فوتبال اردن خبر داد اما فدراسیون فوتبال این کشور شب گذشته از انتخاب حسام حسن مصری به عنوان جایگزین حمد عراقی خبر داد.



حسام حسن سرمربی جدید اردن شد
حسام حسن، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال مصر جانشین عدنان حمد در نیمکت اردن شد.
به گزارش ایسنا ، شاهزاده علی بن حسین، رییس فدراسیون فوتبال اردن در‌این‌باره گفت: پس از ساعت‌ها بحث و بررسی به این نتیجه‌ رسیدیم که حسام حسن را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنیم. این تصمیم با توافق همه اعضای هیات‌مدیره گرفته شد. عدنان حمد، مربی بسیار خوب و ایده‌آلی است. او با تمام اخلاص برای اردن کار کرد و هر آنچه در توان داشت، در این چند سال حضورش رو کرد. او موفقیت بزرگی را برای فوتبال اردن به دست آورد و موفق شد این تیم را به پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی برساند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. یاد او همواره در فوتبال اردن باقی خواهد ماند. همچنان که ما از محمود الجوهری به نیکی یاد می‌کنیم، از حمد عراقی هم به نیکی یاد خواهیم کرد.
او افزود: تصمیم گرفتیم حسام حسن را با توجه به سابقه درخشانی که دارد به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنیم. امیدواریم که او بتواند تیم اردن را به جام جهانی برساند. این آرزوی ماست.
حسام حسن که سال‌ها با پیراهن تیم ملی فوتبال مصر بازی کرد و بیشترین تعداد بازی ملی را برای کشور در کارنامه دارد، پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید اردن گفت: از این که چنین مسئولیتی را به من داده‌اند، خوشحالم. ماموریت سختی دارم. امیدوارم که بتوانم اردن را به جام جهانی برسانم. انگیزه زیادی برای کار کردن در اردن دارم؛ به ویژه این که این تیم به پلی‌آف جام جهانی راه یافته است و این شانس را دارد که در برزیل حاضر شود. امیدوارم بتوانم موفقیت‌های محمود الجوهری را در اردن تکرار کنم.
اردن در انتخابی جام جهانی در گروه خود پس از ژاپن و استرالیا در جایگاه سوم قرار گرفت تا در پلی‌آف به مصاف ازبکستان برود. چنانچه در این دیدار به پیروزی برسد باید به مصاف تیم پنجم آمریکای جنوبی برود.

دیدگاه‌ها