کد خبر : 1016073 | 25 تیر 1392 ساعت 19:31 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی ایران در یونیورسیاد طلایی نشد

هادی علیزاده نقره گرفت

فرنگی کار 74 کیلوگرم ایران با شکست مقابل قهرمان المپیک لندن پنجمین مدال نقره کاروان ایران را در بازی های دانشجویان جهان به دست آورد.

هادی علیزاده نقره گرفت
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان، هادی علیزاده پورنیا در فینال وزن 74 کیلوگرم با نتیجه 3 بر صفر به رومن ولاسوف روس، قهرمان المپیک لندن و نفر اول رده بندی فیلا باخت و به پنجمین مدال نقره کاروان ایران دست یافت.
به گزارش ایسنا ، ملي‌پوش ايران وقت اول را 2 بر صفر باخت و در وقت دوم هم یک امتیاز از دست داد تا این مسابقه را به حریف قدرتمند خود واگذار کند. الکساندر کارلین اسطوره کشتی فرنگی جهان در طول این مسابقه نکات فنی را از جایگاه تماشاگران به ولاسوف گوشزد می‌کرد.
علیزاده که یک طلا و یک نقره آسیا را در کارنامه خود دارد، در بازیهای یونیورسیاد پس از استراحت در دور اول، موفق شده بود در دور دوم جردن اسپیلر از آمریکا را 5 بر 1 شکست دهد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دمیترو پیشکو از اوکراین با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده بود. او در نیمه نهایی با پیروزی بر آرکادیوژ کولینیژ از لهستان با نتیجه 7 بر صفر، به فینال راه یافته بود.
پیش از این مهدی علیاری موفق شده بود مدال برنز وزن 96 کیلوگرم را به دست بیاورد و محمد نوربخش (60 کیلوگرم) به مقام پنجم رسیده بود.
دیروز (دوشنبه) هم امیر علی اکبری مدال نقره وزن 120 کیلوگرم را بر گردن آویخت تا تیم کشتی فرنگی ایران در بازی های دانشجویان جهان با کسب دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در این رقابت ها پایان دهد و نتیجیه‌ای بهتر از کشتی آزاد (یک نقره، دو برنز) را رقم بزند، هر چند هیچ کدام از 14 کشتی‌گیر ایران در یونیورسیاد کازان طلایی نشدند تا پرونده کشتی ایران در بازیهای 2013 دانشجویان جهان با سه نقره و سه برنز بسته شود.

دیدگاه‌ها