کد خبر : 1016334 | 28 تیر 1392 ساعت 21:25 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: چلسی یک باشگاه ویژه است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، با ستایش از تاثیر این باشگاه بر دوران حرفه ای اش، این باشگاه لندنی را "واقعا خاص" توصیف کرد.

مورینیو: چلسی یک باشگاه ویژه است
این مربی پرتغالی در اولین مقصع حضورش در چلسی بین سال های 2004 تا 2007، دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد.
او که بعد از 5 فصل حضور در باشگاه هایی مانند اینتر و رئال، به استمفوردبریج برگشته، تاکید کرد که برای کار کردن در فوتبال، به یک شور نیاز دارد.
به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مهمترین مسئله برای بازیکنان و مربیان، داشتن شور کار کردن و خوشحالی است؛ چیزی که ما در این باشگاه آن را داریم. ما حرفه ای هستیم اما در عین حال، همه ما به شغل مان عشق می ورزیم.
اگر بتوانیم ماموریت تان را انجام بدهید، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی، به این خاطر نیست که به شما پول می دهند یا اینکه این کاری است که باید انجام بدهید، بلکه به خاطر خوشحالی و شوری است که احساس می کنید. این مهمترین مسئله است.
مهمترین مسئله برای من است که عمیقا احساس می کنم در یک باشگاه واقعا ویژه هستم. اگر چلسی برای من یک باشگاه واقعا ویژه شده، پس برای همه می تواند یک باشگاه ویژه باشد.
باشگاه های زیادی نیستند که این ویژه را دارند؛ اینکه هواداران نام شما را فریاد می زنند، نه تنها در استمفوردبریج، بلکه در سراسر دنیا. نمی توان احساسی بهتر از این داشت."

دیدگاه‌ها