کد خبر : 1022099 | 23 شهریور 1392 ساعت 16:57 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مختاری: برد حق داماش بود

هافبک تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد این تیم در مصاف با صبای قم استحقاق کسب 3 امتیاز را داشته است.

مختاری: برد حق داماش بود
محمد مختاری درباره پیروزی 2 بر یک داماش گیلان مقابل صبای قم عنوان کرد: قبل از بازی همه بچه‌ها تصمیم گرفتند هر طور شده به اولین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی دست پیدا کنیم، چون واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم.
به نقل از تسنیم، وی با اشاره به از دست رفتن پنالتی‌ توسط علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 44 بازی خاطرنشان کرد: روز گذشته نظیف‌کار بدشانس بود که پنالتی خود را از دست داد چون پیش از این همه پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کرده بود. از سوی دیگر وقتی نظیف‌کار پنالتی‌اش را از دست داد پیش خودم گفتم بار دیگر بدشانسی به سراغ داماش آمده اما خدا را شکر موفق شدیم با نمایش خوب به پیروزی دست پیدا کنیم.
زننده گل اول تیم داماش با بیان اینکه پیروزی حق داماش بود، ادامه داد: فیلم بازی‌های صبا نشان می‌داد این تیم در بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرد اما روز گذشته آنها نتواستند کار خاصی انجام دهند و تنها 2 موقعیت روی دروازه ما داشتند.
مختاری درباره مشکلات مالی تیم داماش اظهار داشت: تاکنون پول آنچنانی به ما نداده‌اند و تنها در این چند هفته مقدار کمی پول به تیم ترزیق شده است. البته قرار است در این هفته پول خوبی به بازیکنان پرداخت شود. پولی که این هفته به باشگاه می‌رسد پول زیادی نیست ولی از هیچی بهتر است.
مدافع داماش در خصوص اینکه چقدر امیدوار است جایگاه داماش بهتر از این شود، عنوان کرد: در حال حاضر همه تیم‌ها از لحاظ امتیازی به یکدیگر چسبیده‌اند و با یک پیروزی و شکست جایگاه‌شان در جدول لیگ چند پله بالا یا پایین خواهد شد. با توجه به این مسئله و اینکه دیدار بعدی‌مان باز هم در زمین خودمان برگزار می‌شود، امیدواریم با پیروزی مقابل تراکتورسازی چند رده در جدول صعود داشته باشیم.

دیدگاه‌ها