کد خبر : 1023070 | 02 مهر 1392 ساعت 12:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاسوتی: میلان دیگر حق اشتباه ندارد

مدافع پیشین روسونری تاکید کرد میلان دیگر حق ندارد اشتباه کند.

تاسوتی: میلان دیگر حق اشتباه ندارد
میلان از ابتدای فصل جاری سری A نیز نتیجه‌های خوبی نگرفته و در حالی که چهار هفته از آغاز این رقابت‌ها گذشته است هشت امتیاز با تیم‌های صدرنشین ناپولی و رم اختلاف دارد.
به گزارش فارس، روسونری همچنین با تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان نیز 6 امتیاز اختلاف دارد که این موضوع مائورو تاسوتی، مدافع پیشین این تیم را به شدت ناراحت کرده است.
وی در این مورد به شبکه اختصاصی میلان گفت: باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسیم تا بتوانیم به شرایط عالی برگردیم. البته باید بگویم راهی طولانی تا پایان فصل پیش روی ما قرار دارد. اتفاقی که فصل گذشته نیز برای ما رخ داده بود و در این فصل نیز رخ داده است. همواره جبران امتیازهای از دست رفته بسیار سخت است زیرا ما همواره نمی‌توانیم منتظر امتیاز از دست دادن سایر تیم‌ها باشیم.
وی افزود: فصل را زیاد خوب شروع نکردیم و امتیازهای زیادی هم از دست دادیم. دیگر این اتفاق نباید رخ دهد. نمی‌توانیم در هر دیدار دو گل بخوریم. باید اشتباه‌هایمان را رفع کنیم. میلان دیگر حق اشتباه کردن ندارد.
میلانی‌ها امیدوارند روز چهارشنبه و زمانی که برای رویارویی با بولونیا به زمین این تیم خواهند رفت به روزهای خوب خود بازگردند.

دیدگاه‌ها