کد خبر : 1025254 | 25 مهر 1392 ساعت 16:28 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: مسعود شجاعی سزوار احترام است

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شجاعی به عنوان بازیکنی که تا به امروز بیش از 9 سال در خدمت تیم ملی کشورش بوده، سزوار احترام است.

سیموئز: مسعود شجاعی سزوار احترام است
آنتونیو سیموئز در مورد اتفاقات دیدار ایران - تایلند به سایت فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه ما قادر به صحبت کردن و متوجه شدن زبان فارسی نیستیم و به همین دلیل متوجه صبحت‌هایی که از جانب برخی از هواداران در شب بازی مقابل تایلند در ورزشگاه زده شد، نشدیم. متاسفانه یک نفر کاری را که باید انجام می‌داد، فراموش کرد و ما در راه بازگشت از ورزشگاه به هتل متوجه صحبت‌های برخی از هواداران در مورد شجاعی شدیم.
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: اگر کارلوس کی‌روش در طول بازی متوجه این صحبت‌ها می‌شد که البته می‌بایست این اتفاق می‌افتاد با توجه به شناخت خیلی خوبی که من از نوع شخصیت و حساسیت‌های ایشان دارم به شما ضمانت می‌دهم حتی اگر این بازی برای 4 یا 5 ساعت ادامه پیدا می‌کرد مسعود شجاعی به هیچ عنوان از درون زمین تعویض نمی‌شد.
سیموئز در پایان تصریح کرد: شجاعی به عنوان بازیکنی که تا به امروز بیش از 9 سال در خدمت تیم ملی کشورش بوده، سزوار احترام است. برخی افراد هستند که می‌بایست یاد بگیرند قدردان داشته‌های‌شان باشند و مسعود شجاعی متعلق به ایران و خانواده تیم ملی فوتبال این کشور است.

دیدگاه‌ها