کد خبر : 1032414 | 11 دی 1392 ساعت 11:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوانی به عمل است نه به حرف

محمد محمودی: وزیر ورزش باید پیگیری کند

در انتخابات رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی اتفاقی افتاد که خیلی عجیب و غریب بود. اتفاقی که متاسفانه در ورزش ما به یک اپیدمی تبدیل شده و آن هم توهین به پهلوانان است.

محمد محمودی: وزیر ورزش باید پیگیری کند
طالقانی رئیس سابق این فدراسیون در حالی که می‌خواست وارد انتخابات شود در را به روی او بستند و از حضور او جلوگیری کردند. در همین رابطه با محمد محمودی یکی از پهلوانان خیر ایران و پهلوان نمونه کشور و سرمربی سابق تیم ملی کشتی ناشنوایان که با این تیم به چند مدال طلای المپیک رسیده است صحبت کردیم. پهلوان محمودی که ارتباط خیلی خوبی با ورزشکاران دارد و هر چند وقت یک بار در هیات او چهره‌های ورزشی، سینمایی و سیاسی و لشکری دور هم جمع می‌شوند به خبرنگار ورزش 3 می‌گوید: من متعجب از وزیر ورزش که خودش ورزشکار است و این حادثه را پیگیری نمی‌کند. یکی را برمی‌دارند و بعد از آن یکی را به خواهش و تمنا می‌آورند و بعد او را در خانه خودش راه نمی‌دهند. آنهایی که سردار صفارزاده را از فدراسیون کشتی کنار گذاشتند و بعد از آن حاج آقای طالقانی را آوردند چرا نباید اجازه بدهند ایشان در خانه خودش در انتخابات کشتی شرکت نکند و او را راه ندهند آیا رسم پهلوانی این است؟! در فوتبال یک بازیکن توپ را به بیرون می‌زند در جهان از او تقدیر می‌کنند و به عنوان جوانمرد از او یاد می‌کنند اما طالقانی که از پهلوانان بزرگ و جوانمردانه ورزش ایران است باید این رفتار را با او بکنند. متاسفانه در کشور ما حرف زیاد است و عمل کم، پهلوانی به حرف زدن نیست و باید منش پهلوانی داشته باشیم.
محمودی در ادامه می‌گوید: اگر طالقانی نباید در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کرد و یا موجه نبود چرا رئیس فدراسیون بوده است، چرا محافظ امام خمینی بوده است و مردم او را دوست دارند. آنهایی که این کار را کردند همین بلا را سر دادکان و سیروس‌پور آوردند، این چه برخوردی است که ما با پهلونان خود می‌کنیم. اگر ایشان شرایط حضور در فدراسیون و کاندید شدن نداشت چرا باید در را رو به او می‌بندیم. با احترام با او برخورد می‌کردند و به او توضیح می‌دادند که شرایط کاندید شدن را ندارد این که در را به روی او بستن کاری زشت و به دور از پهلوانی و مرام جوانمردی بود.
محمد محمودی در پایان می‌گوید: من برای آقای سلوکیان که رئیس فدراسیون کشتی شده است آرزوی موفقیت دارم، ایشان هم دوستان خودمان است اما امیدوارم این بلا را سر او درنیاورند و جوری نباشد که ایشان با استرس بخواهد کار کند به عقیده من هر کس که روی کار می‌آید باید برای ورزش زحمت بکشد و برای مردم عزیز ایران افتخار کسب کند. ما نباید فراموش کنیم که مردم همه چیز این کشور هستند و ما ورزشکاران نباید خودمان را تافته جدا بافته بدانیم. ما از جنس مردمیم و در زیر پوست شهر زندگی می‌کنیم. امیدوارم روزی را ببینیم که یک ارتباط خوب بین مردم و ورزشکاران باشد و مسئولین با پهلوانان خود به درستی رفتار کنند.

دیدگاه‌ها