کد خبر : 1057207 | 29 بهمن 1392 ساعت 12:50 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی:کشتی تنهافدراسیون کاملاًورزشی است

بعد از به روی کار آمدن رسول خادم در فدراسیون کشتی خیلی‌ها به این قضیه که سرمربی تیم ملی کشتی رئیس فدارسیون کشتی هم باشد اعتراض کردند .

محمودی:کشتی تنهافدراسیون کاملاًورزشی است
در همین رابطه با محمد محمودی قهرمان 4 دوره المپیک و سرمربی سابق تیم ملی کشتی ناشنوایان صحبت کردیم. وی که از خیرین به نام و پهلوان نیک‌نام کشور است به خبرنگار ورزش 3 می‌گوید:«من هم قبول دارم اینکه سرمربی تیم ملی کشتی رئیس فدراسیون است کمی تامل‌برانگیز است اما همگی باید دست به دست هم بدهیم و این کشتی تقریبا به گل نشسته ورزش را به سرمنزل مقصود و ساحل موفقیت برسانیم.»
محمودی در ادامه می‌گوید:« من باید بگویم که ما اهالی کشتی افتخار می‌کنیم که تنها فدراسیونی هستیم که تمام اعضای آن ورزشی و اهل کشتی هستند و این موفقیت خیلی خوب و بزرگی است و حالا همگی باید دست به دست هم دهیم و از رسول خادم که خودش از پرچم‌داران کشتی است حمایت کنیم.چرا که هدف فقط بالا رفتن پرچم ایران و موفقیت کشتی است. از نظر من شخص مهم نیست و همگی باید به موفقیت کشتی و نام ایران فکر کنیم. اختلاف‌ها را همه باید کنار بگذارند و با همدلی و اتحاد کشتی ایران را دوباره به قله کشتی دنیا برسانند.»
پهلوان محمودی همچنان درباره کارهای انسان‌دوستانه‌اش می‌گوید:«هیچ منتی نیست من اگر کاری کردم فقط به خاطر خدا بوده و بس. یتیم‌خانه ما در شهر ری که 4هزار بچه یتیم را تحت پوشش قرار داده است متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام ورزشکاران است و همه آنها را فرزندان خودم می‌دانم. من و همسرم با اینکه هیچ مشکلی نبود اما بچه‌دار نشدیم و به خاطر این بچه‌های یتیم که همگی فرزندان خدا هستند همیشه تلاش می‌کنیم تا برای آنها شرایط خوب زندگی را فراهم کنیم. من هیچ وقت به دنبال این نبودم که وارد زورخانه‌ای شوم و برای من زنگ را به صدا درآورند چون همیشه معتقد بودم خداست که باید برای ما زنگ را به صدا درآورد. امیدوارم بتوانم به عنوان یک بنده کوچک خدا در این مسیر موفق باشم.»

دیدگاه‌ها