کد خبر : 1059634 | 23 اسفند 1392 ساعت 13:05 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرامرزی: اوج‌گیری سپاهان آغاز شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با پیروزی مقابل الهلال عربستان شرایط بسیار خوبی پیدا کردیم و اوج‌گیری دوباره سپاهان آغاز شد.

فرامرزی: اوج‌گیری سپاهان آغاز شد
محمد فرامرزی در مورد پیروزی 3 بر 2 سپاهان مقابل الهلال عربستان گفت: در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر می‌توانستیم به تساوی برسیم. الهلال نیز با توجه به توقف مقابل الاهلی امارات برای کسب 3 امتیاز به اصفهان آمد. جریان مسابقه نشان می‌داد هر دو تیم فقط 3 امتیاز را از بازی می‌خواهند.
به نقل از فارس، وی افزود: اصفهان در روز بازی مقابل الهلال شرایط آب و هوایی خاصی داشت. صحبت‌هایی که مسئولان الهلال قبل از بازی انجام داده بودند مسابقه را تحت تأثیر قرار داده بود و همین مسئله بر حساسیت‌ها افزود. با ترکیبی خوب به میدان رفتیم و در همان 20 دقیقه ابتدایی مسابقه به گل رسیدیم. سپس روی دو اتفاق دروازه ما باز شد تا در پایان نیمه اول بازنده به رختکن برویم.
فرامرزی با اشاره به تلاش فراوان بازیکنان در نیمه دوم عنوان کرد: کادر فنی با صحبت‌هایی که انجام داد تیم را با شرایط خوب به میدان فرستاد. گل زیبای شریفی و سوکای باعث شد در نهایت 3 بر 2 پیروز شویم و بردی شیرین را به جوانان فوتبال ایران تقدیم کنیم. این بازی به دلیل شرایطی که داشت تنها دیدار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نبود و اهمیت ملی پیدا کرد. خرسندیم که توانستیم در نهایت از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
سرپرست سپاهان در ادامه عنوان کرد: الهلال عربستان قبل از سفر به کشورمان جنگ روانی را آغاز کرد. آنها ترسی از میزبانی سپاهان نداشتند بلکه می‌دانستند با چه تیمی بازی دارند و می‌خواستند با ایراد به میزبانی ما جنگ روانی به راه بیندازند. دو مسئله باعث شد آنها در این هدف خود ناکام بمانند اول خویشتنداری و رفتار جوانمردانه بازیکنان سپاهان و نکته دوم عملکرد منصفانه داور بازی بود. بازی خوب بازیکنان ما جای شک و شبهه‌ای باقی نگذاشت. سوای صحبت‌هایی که مدیران باشگاه الهلال مطرح کرده بودند باید به این نکته اشاره کنم که بازیکنان این تیم عملکرد جوانمردانه‌ای داشتند و در طول مسابقه رفتار بدی از خود نشان ندادند.
فرامرزی یادآور شد: برد بسیار شیرینی را کسب کردیم. به این پیروزی نیاز داشتیم البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و 4 مسابقه دیگر در پیش است. بازی با الهلال به تاریخ پیوست و باید خودمان را آماده مسابقه مقابل الاهلی امارات کنیم. اگر 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم کارمان در دور برگشت راحت‌تر می‌شود.
وی افزود: بازیکنان سپاهان از روز گذشته کار خود را آغاز کردند. دیروز یک جلسه تمرین هوازی انجام دادیم و از امروز نیز کارهای تاکتیکی برای مسابقه مقابل الاهلی امارات شروع می‌شود. پیروزی مقابل الهلال اوج‌گیری دوباره سپاهان برای موفقیت در آسیا است.
سرپرست سپاهان درباره مصدومان این تیم عنوان کرد: تنها امین جهان‌عالیان که به دلیل مصدومیت تمام مسابقه فصل جاری را از دست داده غایب ما در مقابل دیدار با الاهلی امارات است. خوشبختانه محرم نوید‌کیا بازگشتی پرفروغ داشت و توانست مقابل الهلال عربستان دو پاس گل بدهد. سوکای نیز با گلزنی در این دیدار آمادگی خود را نشان داد. خوشبختانه به غیر از جهان عالیان سایر بازیکنان خود را در اختیار داریم.
وی در پایان گفت: هواداران سپاهان با حضور خود در آن شرایط آب و هوایی تأثیر بسیار زیادی در پیروزی مقابل الهلال عربستان داشتند. واقعا باید از هواداران خود صمیمانه تشکر کنیم. از هواداران دعوت می‌کنیم در دیدار مقابل الاهلی امارات به ورزشگاه بیایند و با حضور خود به بازیکنان در کسب موفقیت در این دیدار کمک کنند.

دیدگاه‌ها