کد خبر : 1106638 | 06 خرداد 1393 ساعت 12:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه برای سلامت بیگ زاده دعا می‌کنیم

محمودی: مردم پهلوانی رابه سلیمانی عطا کردند

پهلوان محمد محمودی قهرمان سابق کشتی ایران و دوست نزدیک پهلوان علیرضا سلیمانی که تلاش های او برای کمک به فقیران و یتیم ها زبانزد خاص و عام شده و به نوعی مردم او را تختی و پوریای ولی این روزها می دانند .

محمودی: مردم پهلوانی رابه سلیمانی عطا کردند
وی پس از فوت پهلوان سلیمانی می گوید: من از پهلوان باشی 7،8سال کوچکتر بودم اما همیشه موقع تمرینات باهم تمرین می کردیم،سلیمانی همیشه لوطی بود و به معنای واقعی با مرام بود او همیشه خنده رو بود و به همه ملی پوشان و کشتی گیران روحیه می داد. در مراسم خاکسپاری ایشان همه دیدند که چقدر مردم او را دوست دارند و از همه اقشار ورزشی و غیر ورزشی و از همه رشته ها برای وداع با او آمده بودند. او جدا از قهرمانی هایی که برای ایران آورده بود یک پهلوان واقعی بود و برای مردم محبوب ودوست داشتنی بود.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی ناشنوایان که با این تیم قهرمان 4دوره المپیک شده است در ادامه می گوید: اگرچه در جامعه ایران شاید خیلی ها با فوتبال به خاطر هزینه های زیادی که در آن صرف می‌شود مشکل داشته باشند اما به عقیده بنده در آستانه جام جهانی همگی باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنیم و برای موفقیت انها در جام جهانی دعا کنیم، همچنین من جا دارد بگویم برای مصدومیت آقای هاشم بیگ زاده خیلی ناراحت شدم و دعا می کنیم که هاشم هرچه زودتر خوب شود او علاوه بر اینکه پسر خوش اخلاقی است بچه محل ما هم به شمار می رود و تعریف دل پاکی او را زیاد شنیده ام همگی دعا می کنیم هاشم مصدومیتش جدی نباشد و خیلی زود خوب شود و به تیم ملی کشورش خدمت کند.
پهلوان یتیم نواز ایران محمد محمودی در پایان می گوید: بنا مربی بزرگی است و زمان حاج آقا طالقانی با درایت و باهوشی ایشان سرمربی تیمهای کشتی جوانان شد و حاج آقای طالقانی با علم و شعور بالایش در تمامی رده های سنی از ایشان استفاده کرد.
حالا که فدراسیون عوض شده باید به بنا مهلت می داند اما من عقیده دارم که اگرچه آقای بنا حق دارد اما باید صبر می کرد چون پای آبروی ایران در میان بود و بعد از قهرمانی مشکلش را با فدراسیون حل می کرد به عقیده من بنا نباید این اشتباه را می کرد اما به هر حال من به فدراسیون موفقیت و قهرمانی تیم ملی کشتی را تبریک می گویم و امیدوارم همیشه شاهد بالا رفتن پرچم ایران در جوامع بین المللی باشیم.

دیدگاه‌ها