کد خبر : 1118206 | 22 خرداد 1393 ساعت 11:10 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن عابدینی سرمربی می ماند

عابدینی: هدفمان قهرمانی است

تیم پارسه تا یک قدمی پلی آف هم پیش رفت اما در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند در همین رابطه با کاوه عابدینی مدیرعامل این تیم صحبت کردیم.

عابدینی: هدفمان قهرمانی است
عابدینی در رابطه با شرایط تیم پارسه می گوید: در فصلی که پیش رو داریم هدف اصلی ما این است که با فراهم نمودن شرایط ایده آل بتوانیم به قهرمانی برسیم و من مطمئن هستم باشگاه پارسه این پتانسیل را دارد که به هدفش برسد و با توجه به تجربه خوبی که در فصل گذشته کسب نمودیم امید زیادی برای قهرمانی داریم.
عابدینی در ادامه در مورد سرمربی این فصل پارسه می گوید: آقای بهمن عابدینی بعد از اینکه به جای آقای امامی‌فر مسئولیت فنی تیم را به عهده گرفتند توانستند نتایج خوبی بگیرند و من معتقد هستم که با اعتماد به ایشان می توانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و باید بگویم که ما کارمان را با آقای بهمن عابدینی به عنوان سرمربی تیم ادامه می دهیم.
مالک تیم پارسه در پایان گفت: فصل گذشته شاهد فوتبال خوبی در لیگ یک بودیم و من فکر می کنم سطح فوتبال در فصلی که گذشت در لیگ یک بالا بود امیدوارم این فصل هم شاهد یک فوتبال خوب از تیمها باشیم و همچنین با توجه به نظارت خوب مسئولین شاهد فوتبال پاک و زیبا از سوی تیمها باشیم.

دیدگاه‌ها