کد خبر : 1138596 | 25 خرداد 1393 ساعت 10:49 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

باصفا: به استقلال برمی‌گردم

ها‌فبک جدید باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید هیچ گاه در لیست مازاد قلعه نویی نبوده و اعتقاد دارد که اول و آخر فوتبالش را مدیون سرمربی آبی های تهران است.

باصفا: به استقلال برمی‌گردم
ایمان باصفا درباره حضورش در تیم استقلال خوزستان، اظهار کرد: من به صورت قرضی یک سال در خدمت این تیم خواهم بود. قراردادم با استقلال سه ساله است و حضورم در این فصل در استقلال خوزستان جزء آن سه سال محسوب نمی‌شود و به این ترتیب دو سال دیگر می‌توانم در استقلال تهران حاضر باشم. در حال حاضر 22 سال دارم و سهمیه زیر 23 سال محسوب می شوم.
به نقل از ایسنا، او درباره شایعاتی که مبنی بر حضور او در لیست مازاد قلعه‌نویی بود، اظهار کرد: متاسفانه شایعه شده بود که من در لیست مازاد قلعه‌نویی هستم، اما این گونه نبود. البته حضور در لیست مازاد آقای قلعه‌نویی بودن هم افتخار است. هم من و هم آقای قلعه‌نویی می‌دانیم که یک سال حضور من در استقلال خوزستان به نفع من است. هیچ کسی حاضر نمی‌شود بازیکنی که نمی‌شناسد را با یک تست جذب کند، اما آقای قلعه‌نویی به من اطمینان کرد و نشان داد که مربی بزرگی است. امثال او کم پیدا می‌شود. من خیلی تلاش کردم تا جواب اعتمادش را بدهم و چه در استقلال باشم و چه نباشم می گویم که فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم.
ها‌فبک جدید باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که شد به این تیم رفت، بیان کرد: آقای ویسی در سفری که ما به عربستان داشتیم، تمرینات ما را دید و در همان جا بازی من را پسندید. ایشان در عربستان با آقای قلعه‌نویی صحبت کردند و قرار شد من یک سال به این تیم بروم. آقای روشنایی، سرپرست این تیم هم با من تماس گرفت و بعد از مشورتی که با آقای قلعه‌نویی کردم به این نتیجه‌ رسیدم که یک سال به استقلال خوزستان بروم تا در اندازه‌های استقلال تهران شوم و به این تیم بازگردم.
او ادامه داد: امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم به استقلال خوزستان کمک کنم و خوشحالم که فردی مثل ویسی مربی من خواهد بود. امیدوارم توانایی‌هایم را بتوانم در این تیم به اثبات برسانم.
باصفا در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضورش در استقلال تهران گفت: سال خوبی را در استقلال داشتم و می‌دانم که خیلی‌ها آرزو داشتند در این تیم تمرین کنند و خوشحالم که در جمع بازیکنان استقلال بودم و تا آنجایی که توانستم بازی کردم. حضور در استقلال برای من افتخار بود و هیچ گاه لطف قلعه‌نویی را فراموش نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها