کد خبر : 1150346 | 04 تیر 1393 ساعت 18:09 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوگانو: کیلینی یک ترسو است

کاپیتان تیم ملی فوتبال اروگوئه به انتقاد از جورجو کیلینی، مدافع ایتالیا پرداخت و او را ترسو و احمق نامید.

لوگانو: کیلینی یک ترسو است
  تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز موفق شد با یک گل ایتالیا را از پیش رو بردارد و جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.
لوئیس سوآرس، مهاجم جنجالی لیورپول در صحنه‌ای جنجال‌ساز شانه جورجو کیلینی مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت که این حرکت واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.
دیگو لوگانو، کاپیتان تیم ملی فوتبال اروگوئه به شدت از کیلینی انتقاد کرد و در اظهارنظری جالب او را ترسو خواند. او گفت: این برای نخستین بار نیست که کیلینی این گونه گریه و زاری می‌کند. چیز جدیدی را در چهره کیلینی دیدم و آن این که چنین گریه و زاری به خاطر دیدار امشب نبود. او احمق خواهد بود اگر بخواهد مردم را قانع کند که چنین حرکت‌هایی جدید هستند و مردم به آن توجه می‌کنند.
او افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایتالیا وقت‌کشی می‌کردند. همه بازیکنان این تیم قصد داشتند ما را تحریک کنند و این شگرد آنهاست. فکر نمی‌کردم که در تیم ملی فوتبال ایتالیا بازیکنی تا این حد ترسو مثل کیلینی وجود داشته باشد.
تک گل اروگوئه را در این دیدار حساس گودین به ثمر رساند. دیگو لوگانو به ستایش از زننده تک گل تیمش پرداخت و گفت: همه ما تا آخرین ثانیه بازی مردانه می‌جنگیم. گلی که گودین به ثمر رساند، تصادفی نبود. او در توپ‌های هوایی تسلط کافی دارد و این در گلزنی بسیار مهم است.
در این گروه کاستاریکا همه را شگفت زده کرد و با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد. بعد از این تیم اروگوئه با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت. ایتالیا هم با دو شکست و یک پیروزی سه امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت اما انگلیس از سه بازی خود تنها یک تساوی به دست آورد و قعرنشین جدول شد.

دیدگاه‌ها