کد خبر : 1152485 | 20 تیر 1393 ساعت 13:22 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

عزت‌اللهی:پسرم جایی می‌رود که بتواند بازی کند

نادر عزت‌اللهی از دعوت‌نامه سه باشگاه اسپورتینگ لیسبون، روبین‌کازان و آتلتیکو مادرید به عنوان تنها پیشنهادهای خارجی سعید عزت‌اللهی خبر داد.

عزت‌اللهی:پسرم جایی می‌رود که بتواند بازی کند
  نادر عزت‌اللهی پدر و مربی سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش تیم ملوان درباره پاسخ به پیشنهادهاییی که باشگاه‌ گفت: در حال حاضر منتظر نظر باشگاه ملوان هستیم، چون سعید یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. محجوب مالک باشگاه طی چند روز آینده به ایران برمی‌گردد و صحبت‌های لازم در این باره انجام می‌شود. آنچه مشخص است در وهله اول باید با مکاتبه دو باشگاه، بررسی اولیه‌ای روی این پیشنهادها داشته باشیم و در صورت لزوم برای مذاکره مستقیم به اروپا برویم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سعی می‌کند تمرکز پسرش به خاطر این پیشنهادها به هم نریزد، تاکید کرد: سعید در حال حاضر همراه با تیم ملوان به اردوی آماده‌سازی ترکیه رفته است و در صحبت‌هایی که با هم داریم از او خواسته‌ام تا تمرکزش صرفا روی کسب آمادگی هرچه بیشتر در اردو باشد. به هر حال ظرف چند روز آینده خیلی از مسایل درباره آینده او مشخص می شود.
عزت‌اللهی با بیان این که سعید تنها سه پیشنهاد رسمی همراه با دعوتنامه از اروپا دارد، افزود: روز گذشته (پنج‌شنبه) دعوت‌نامه‌ای از باشگاه اسپورتینگ لیسبون دریافت کردیم. پیش از آن هم تنها دو باشگاه اتلتیکو مادرید و روبین کازان با ارسال دعوت‌نامه پیشنهاد رسمی خود را برای جذب سعید ارایه کردند. در ایران هم باشگاه‌هایی چون استقلال خواهان پسرم هستند که با توجه به سن و سالی که سعید دارد، باید بهترین تصمیم برایش گرفته شود. در باشگاه ملوان مربیان زیادی برای این بازیکن زحمت کشیدند و او از سرمایه‌های باشگاه هم محسوب می‌شود. خوشحالم مالک باشگاه هم به پیشرفت و آینده سعید عزت‌اللهی توجه خاصی دارد.
این مربی در واکنش به اینکه فکر نمی‌کنید علاوه بر لژیونر شدن سعید در سن 17 سالگی، انتقال به باشگاهی که بتواند در آنجا بازی کند و نیمکت‌نشین نباشد تصمیم بهتری است گفت: دقیقا همینطور است و ما هم می‌خواهیم چنین شرایطی برای او ایجاد شود. اتلتیکومادرید و امثالهم باشگاه‌های بسیار بزرگی هستند اما بازیکنانی نظیر سعید در این سنین باید حتما در تیم‌هایی باشند که فرصت بازی کردن پیدا کنند؛ در غیر این صورت استعدادها می‌تواند بسوزد و این بسیار خطرناک است. البته هنوز مشخص نیست این باشگاه‌ها برای کدام یک از تیم‌هایشان سعید را می‌خواهند اما پس از اطلاع از شرایط دقیق آنها، تلاش می‌کنیم با علم به همین مساله مهم بازی کردن برای او تصمیم بگیریم تا در آینده هم خودمان و هم او پشیمان نشویم.

دیدگاه‌ها