کد خبر : 1167215 | 25 مرداد 1393 ساعت 09:22 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاردلی: ناپولی قهرمان خواهد شد

تاردلی اعتقاد دارد تیمهای یوونتوس، رم و ناپولی مدعیان اصلی لیگ امسال هستند. اما فکر می‌کند تیم ناپولی امسال با هدایت بنیتز جام قهرمانی را بدست خواهد آورد.

تاردلی: ناپولی قهرمان خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، اسطوره ی پیشین یوونتوس که همراه با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 1982 شده، از یکه تازی ناپولی در رقابتهای امسال لیگ ایتالیا مطمئن است.
ناپولی فصل قبل صاحب کوپا ایتالیا شد و در سری آ با اختلاف 7 امتیازی از تیم دوم یعنی رم و 17 امتیازی از یوونتوس قهرمان در جایگاه سوم قرار گرفت.
تاردلی فکر می‌کند امسال هم این سه تیم جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص خواهند داد؛ اما حس میکند امسال تیم بنیتز و شاگردانش با پشت سر گذاشتن یوونتوس و رم جام را به ناپل خواهند آورد. او می‌گوید: این 3 تیم کمی از حریفانشان قویتر هستند.
او اظهار داشت: رم موفقیتش را تکرار خواهد کرد چرا که در نقل و انتقالات خوب عمل کرد با این حال ما نمی‌دانیم تا چه حد این تیم خواهد توانست حضور در دو میدان مهم یعنی سری آ و لیگ قهرمانان را بخوبی اداره کند. با این حال برای فتح اسکودتو من شانس بیشتر را به ناپولی میدهم زیرا آنها مزیتهایی دارند که دیگر تیمها از آن بهره مند نیستند که آن هم طرفداران بی شمار و به طور وصف ناشدنی پرشورشان هستند.
وقتی از تاردلی درباره ی اینکه آیا ناپولی در بازی پلی آف لیگ قهرمانان می‌تواند آتلتیکو بیلبائو را از پیش بردارد یا خیر،او اینگونه جواب داد " فکرمیکنم آنها موفق میشوند."

دیدگاه‌ها