کد خبر : 1167348 | 25 مرداد 1393 ساعت 18:04 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

سبحانی: امیدوارم مشکل حق پخش حل شود

مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد که اگر تا یکشنبه آینده صداوسیما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای حق پخش توافق نکند اجازه ورود دوربین‌ها به ورزشگاه را نمی‌دهند. او گفت که امیدوار است مشکل با تدبیر ضرغامی حل شود.

سبحانی: امیدوارم مشکل حق پخش حل شود
خلیل سپهر سبحانی پس از پایان جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی گفت: در مورد بررسی حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی در این جلسه صحبت شد که بیشتر محور جلسه در مورد حق پخش بود. به نوعی باشگاه‌ها روی سهم خود از حق پخش حساب ویژه‌ای کرده بودند و حالا این رقم را مطالبه کردند. رقم اعلامی صداوسیما تقریبا 50 درصد چیزی است که ما پیش‌بینی کرده‌ایم و همین مورد باعث شد جلسه‌ای برگزار شود.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: سازمان صداوسیما و ضرغامی باید در این مورد تدبیری بیندیشند تا توافقی بین هر دو طرف حاصل و زمینه برای حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه‌ها فراهم شود. ما نگرانی زیادی داریم و اگر همین شرایط پیش برود ممکن است باشگاه‌ها به سمت ورشکستگی بروند و از نظر مالی دچار مشکل شوند. با درکی که ما از دوستان‌مان در صداوسیما داریم امیدواریم این مشکل حل شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد رقم پیشنهادی فدراسیون فوتبال و همچنین صداوسیما برای حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: رقم پیشنهادی فدراسیون که مشخص است اما تفاوت آشکاری با رقم پیشنهادی صداوسیما دارد. صداوسیما 20 میلیارد تومان پیشنهاد داده در حالی که پیشنهاد فدراسیون برای 3 سال 160 میلیارد تومان است.

سبحانی در پاسخ به این سوال که اگر توافقی میان فدراسیون و صداوسیما شکل نگیرد امکان دارد اجازه ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها داده نشود، عنوان کرد: بله چنین احتمالی وجود دارد. پس از جلسه بیانیه‌ای صادر شد که در آن تمام موارد ذکر شده است. اگر این تفاهم تا یکشنبه هفته آینده صورت نگیرد، از حضور دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها جلوگیری خواهد شد. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم با تدبیر ضرغامی این مشکل حل شود.

وی در واکنش به صحبت‌های ثنایی مدیرعامل پیکان مبنی بر اینکه قرار است صداوسیما در دو قسط 24 و 26 میلیارد تومانی حق پخش را پرداخت کند و مدیران از این مبلغ راضی هستند، گفت: تمام چیزی که در جلسه مطرح شد همین بود که من خدمت شما گفتم. دیگر نمی‌دانم آقای ثنایی چه مسائلی را مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها