کد خبر : 1173665 | 29 شهریور 1393 ساعت 17:03 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:

جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران از شرایط تیمش و آماده سازی برای فصل آینده می گوید.

جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است
بهمن عابدینی در خصوص شرایط تیم فوتبال پارسه تهران در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه پارسه اظهار داشت: با 3 تا 4 بازيکن جديد قرارداد بستيم که با تزريق بازيکنان جديد اميدواريم نقاط ضعف تيم برطرف شود و تيم قوي تراز قبل عمل کند و با آمادگي 100 % وارد بازي ها شويم.

** آقاي بهمن عابديني در ترکيب جديد پارسه از چند بازيکن جديد استفاده مي کنيد ؟

با توجه به نتايج خوبي که در اواخر فصل گذشته در مسابقات گرفتيم و هماهنگي خاصي که بين بازيکنان تيم حاصل شده بود تصميم گرفتيم که استخوان بندي فصل گذشته را حفظ کنيم البته با 3 تا 4 بازيکن جديد قرارداد بستيم که با تزريق بازيکنان جديد اميدواريم نقاط ضعف تيم برطرف شود و تيم قوي تراز قبل عمل کند و با آمادگي 100 % وارد بازي ها شويم .

** آيا با استفاده از نيروي جوان درتيم موافقيد ؟

بله در پارسه حتي الامکان از بازيکنان جوان استفاده کرديم و اين فرصت را در اختيار آنها قرار داديم اما براي پيشبرد اهداف باشگاه و رسيدن به موفقيت استفاده از تجربه افراد پيشکسوت نيز الزاميست در نهايت ترکيب پارسه تلفيقي از بازيکنان با تجربه و نيروي جوان است

** به نظر شما پارسه به مرحله بعد صعود مي کند؟

مسلما همه سعي خود را خواهيم کرد که پيروز ميدان باشيم. اما همه جذابيت فوتبال به غير قابل پيش بيني بودن آن است. بارها ديده ايم که يک تيم بازي خوب و تاکتيکي را از خود ارائه داده ولي نهايتا با يک اشتباه در دقايق آخر نتيجه را به تيم مقابل واگذار کرده . اميدوارم که با توجه به زحمات تيم نتايج خوبي را از بازي ها بگيريم .

** هدفتان از بازي هاي جام حذفي چيست ؟

صد در صد صعود به مراحل بالاتر و براي رسيدن به اين هدف همه اعضاء تيم پارسه و کادر فني با جديت تلاش کردند .

** تيم پارسه را از لحاظ فني در چه مرحله اي مي بينيد ؟

بازيکنان تيم از لحاظ جسماني 80%‌آماده هستند و از لحاظ تاکتيکي و فني هم بعد از دو تا سه بازي به آمادگي کامل خواهيم رسيد ولي در کل بازيکنان در شرايط خوبي هستند.

دیدگاه‌ها