کد خبر : 1174269 | 01 مهر 1393 ساعت 12:15 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

با پیگیری ایران 6 امتیاز ناطقی بازگردانده شد

با اعتراض سرپرست تیم دوچرخه‌سواری ایران، کمیته داوران برگزار کننده بازی‌های آسیایی اینچئون 6 امتیاز به دوچرخه سوار ایرانی داده و از دو نفر از دوچرخه سواران دیگر 6 امتیاز کسر شد.

با پیگیری ایران 6 امتیاز ناطقی بازگردانده شد
به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری بازی های آسیایی در ماده اومنیوم، مسئولان کاروان دوچرخه سواری ایران در اعتراض به تصمیم داوران برگزار کننده دور مقدماتی مسابقات، موفق شدند 6 امتیاز دیگر به جمع امتیازات حسین ناطقی اضافه کنند اما کمیته داوران با برگزاری مجدد رقابت موافقت نکرد.

روز گذشته مسابقات مقدماتی ماده اومنیوم دوچرخه سواری برگزار شد و حسین ناطقی موفق شد در جمع 8 دوچرخه سوار راه یافته به مرحله نهایی حضور یابد. بر اساس قانون این ماده، دوچرخه سوارانی که در هر دور از رقابت از دیگر دوچرخه سواران عقب بمانند حذف شده محسوب می شوند و امتیازی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود. داوران دور مقدماتی روز گذشته حسین ناطقی را دوچرخه سوار عقب مانده از دیگر دوچرخه سواران اعلام کردند و این در حالی بود که بر اساس فیلم ضبط شده توسط مربیان ایرانی، این دوچرخه سوار با فاصله بسیار کمی از دوچرخه سواران قزاقستان و هنگ کنگ قرار داشته است.

صبح امروز اعتراض رسمی مربی تیم ملی به کمیته برگزار کننده ارسال و فیلم ضبط شده توسط مربیان ایران نیز در اختیار داوران قرار گرفت و در نهایت با تصمیم مسئولان برگزار کننده، هر چند این رقابت تکرار نشد اما ضمن اصافه شدن 6 امتیاز به ناطقی از هر دو دوچرخه سوار قزاق و هنگ کنگ 6 امتیاز کسر شد.

ناطقی تا لحظاتی دیگر در رقابت نهایی با دیگر رقیبان خود حاضر می شود.

دیدگاه‌ها