کد خبر : 1174669 | 02 مهر 1393 ساعت 19:02 | 107.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر کاهش محرومیتم را شنیدم

کریمی: حتی یک روز هم نباید محروم می‌شدم

خبر کم شدن محرومیت مرتضی کریمی کمک داور سابق لیگ برتری، هر چند که برای این او که از فوتبال خداحافظی کرده است دیگر فایده ای ندارد، اما کریمی فکر می کند که این اتفاق به حفظ پرستیژ اجتماعی او کمک می کند.

کریمی: حتی یک روز هم نباید محروم می‌شدم
 مرتضی کریمی از روزهای سخت محرومیت به  خبرنگار "ورزش سه" می گوید:

هنوز حکمی به من ابلاغ نشده است
من هم خبر کم شدن محرومیتم را شنیده ام اما هنوز آقای زندی این خبر را رسما اعلام نکرده است. بر طبق آن من می دانم که قرار است محرومیت من در دو ماه آینده تمام  می‌ شود. البته با توجه به اینکه من از داوری خداحافظ کرده ام بحث اصلی من در حال حاضر کارم نیست. به خاطر حفظ پرستیژ اجتماعی ام  می‌ خواهم این مساله هر چه زودتر تمام شود.

حتی یک روز هم نباید محروم  می‌ شدم
حتی یک روز هم برای محرومیت من زیاد بود. به خاطر اینکه در پرونده آقای قهرمانی من خودم با کمیته اخلاق و استیناف تماس گرفتم و در رابطه با خبری که آقای اکبری به من داده بود با آنها صحبت کردم، در آن زمان هم آنها از من خیلی تشکر کردند اما به خاطر همین موضوع من هم از حضور در میادین محروم شدم، این در حالی بود که وقتی که من گفتم آقای مولایی دستور مستقیم داده بود به آقای اکبری که به حساب قهرمانی پول واریز کند اگر واقع بین باشیم، متوجه  می‌ شویم که اگر مشکلی داشتم من نمی آمدم پای خودم در این پرونده گیر بیاندازم. من اصلا از پرونده آقای قهرمانی در دیدار سپاهان ـ پرسپولیس اطلاعی نداشتم، بحث من در رابطه با مسائل باشگاه راه‌آهن بود. البته کسانی که من را محکوم کردند الان دیگر در فوتبال نیستند که پاسخگوی این مدتی که من مجبور شدم با این محرومیت سر کنم، باشند.

داوری ما رو به زوال است
من از فوتبال خداحافظی کردم اما به خاطر این آبروریزی که مسوولین برای من ایجاد کردند پیش آقای صالحی و دادرس رفتم، این عزیزان هم با صحه صدر و حوصله به تمام حرف های من گوش دادند و فکر  می‌ کنم همین مساله هم باعث کم شدن محرومیت من باشد. در حال حاضر من داور نیستم اما چون لیسانس خبرنگاری دارم خیلی در این چند ماه سختی کشیدم. چون قضیه ای که به من ارتباط نداشته را به ناحق به من نسبت دادند، حالا هم خیلی ها ازمن  می‌ پرسند که آیا دوست داری به عنوان ناظرداوری به فوتبال برگردی در پاسخ آنها باید بگویم؛ آنها از من خوششان نمی آید، من هم دنبال آن نیستم که به فوتبال برگردم چون زمانی که این اتفاقات برای من افتاد کمیته داوران خودش را کنار کشید و حتی یک تماس برای دفاع از من نگرفت. همین مسائل باعث شده که شما  می‌ بینید در 10 سال گذشته داوری ما در ضعیف ترین جایگاه خودش در آسیا قرار گرفته و تنها آقای فغانی در حال حاضر  می‌ تواند در آسیا حرف هایی برای گفتن داشته باشد. این نشان  می‌ دهد که داوری ما رو به زوال است نه پیشرفت.

دیدگاه‌ها