کد خبر : 1174835 | 03 مهر 1393 ساعت 14:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به فوتبال اسپانیا

احضار بازیکنان ساراگوسا و لوانته به اتهام تبانی

دو تیم ساراگوسا و لوانته، در هفته آخر لالیگای سال 2011، باهم روبرو شدند و ساراگوسا با برتری در آن دیدار، در لالیگا ماندنی شد

احضار بازیکنان ساراگوسا و لوانته به اتهام تبانی
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه در اوایل سال جاری میلادی، از سوی "خاویر تباس"، رئیس پیشین اتحادیه فوتبال حرفه ای اسپانیا، شکایتی به اداره پلیس اسپانیا برای پیگیری مساله تبانی بین دو تیم ساراگوسا و لوانته ارائه شد؛ نشریه AS فاش ساخت که تمامی بازیکنانی که در سال 2011 عضو این دو تیم بودند؛ همراه با مدیران این باشگاه، برای ادای توضیحات در تاریخ 3 اکتبر فراخوانده شده اند.

آن بازی در هفته آخر فصل 2010-2011 و در روز 21 می در ورزشگاه لوانته برگزار شد و برای اولین بار، کل استادیوم، پر از تماشاگران ساراگوسا بود. خاویر آگیره در آن مقطع مربی ساراگوسا بود و این تیم با 42 امتیاز، پشت سر دپورتیوو و ختافه 43 امتیازی، در خطر سقوط قرار داشت.

همه چیز به نتیجه بازی دپورتیوو با حریفش بستگی داشت. ساراگوسا با دو گل گابی(کاپیتان فعلی اتلتیکو)، آن بازی را با نتیجه 2-1 پیروز شد و بدین ترتیب با شکست دپور، از خطر سقوط نجات پیدا کرد.

حالا طی تحقیقات صورت گرفته، ابهاماتی در مورد نتیجه نهایی این بازی و تبانی بوجود آمده است. علاوه بر این بازی، گزارش شده است که در مورد احتمال بروز تبانی در چند دیدار دیگر لالیگا و لیگا ادلانته نیز تحقیقاتی در حال انجام است.

دیدگاه‌ها