کد خبر : 1180513 | 30 مهر 1393 ساعت 11:51 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت در سایه تلاش بدست خواهد آمد

عابدینی: شکست استقلال، دور از دسترس نیست

در این روزها شاهد تلاش بی‌وقفه تیم پارسه بوده‌ایم، در بازی‌های اخیر جام حذفی از تیم پارسه به عنوان شگفتی ساز این بازیها یاد شده و این امر محقق نمی‌شد جز با تلاش بی وقفه مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان تیم پارسه.

عابدینی: شکست استقلال، دور از دسترس نیست
به گزارش "ورزش سه"، گفت و گویی با مدیر عامل تیم پارسه انجام دادیم و نظر او را راجع به عملکرد پارسه جویا شدیم.

جناب آقای مهندس عابدینی به نظر شما دلیل موفقیت تیم پارسه در بازی‌های اخیر چه بود؟

فاکتورهای زیادی وجود داشت تا بتوانیم این موفقیت را کسب کنیم مثل نظم و برنامه ریزی خوبی که توسط کادر فنی و بازیکنان ارائه شد ، آنالیز صحیحی که از تیم مقابل انجام دادیم و نهایتا ارائه یک بازی خوب و بدون اشتباه توسط بازیکنان پارسه باعث شد تیم نتیجه مطلوبی را کسب کند .

برای شما جام حذفی اهمیت بیشتری دارد یا جام آزادگان ؟

هر دو جام ، هم جام حذفی و هم جام آزادگان برای پارسه حائز اهمیت است از دیدگاه ما همه بازی ها اهمیت دارند حتی بازی های دوستانه و تداروکاتی چون هر بازی پارسه مساویست با تجربه ای تازه ، لذا تمام بازی ها از نظر ما دارای اهمیت است و برای همه آنها انرژی می گذاریم.

بزرگترین هدف پارسه چیست ؟

هدف تیم پارسه صعود به لیگ برتر است. همه اعضاء تیم پارسه و کادر فنی نهایت تلاش خود را می کنند و با تمام توان می کوشند که به هدف خود برسیم تا امروز ثابت کردیم که می توانیم از این پس هم با همه توان و دانش خود در بازی ها حضور داریم .


آقای مهندس عابدینی آمادگی تیم پارسه در مقابل تیمی مثل استقلال چقدر است ؟

به غیر از 3 نفر از بازیکنان که مصدومیت دارند خوشبختانه اکثر بچه ها در آمادگی کامل هستند، نظم و هماهنگی خوبی بین بازیکنان بر قرار شده ما بازیکنان جوانی در تیم داریم که درتمرینات عملکرد مثبت خود را ثابت کردند و مطمئنا هنگام استفاده از آنها روی زمین نقش خود را به بهترین نحوه ایفا خواهند کرد .

در گروهی که پارسه در آن قرار دارد به نظر شما رقابت اصلی بین کدام تیم ها خواهد بود ؟

یقینا تمام تیم‌هایی که تا این مرحله پیش آمدند تیم های قوی هستند و برای صعود حتما برنامه ریزی کردند و تلاش می کنند تیم هایی مثل صنعت نفت آبادان ، مس رنسنجان ، پاس و سیاه جامگان تیم های مطرحی هستند و رقابت ها بین این تیم ها مسلما سنگین خواهد بود . اما من قبلا این جمله را گفته ام : "ایمان دارم پارسه به لیگ برتر صعود می کند " اکنون روی این نکته تاکید می کنم و معتقدم که شانس اول برای پارسه است.

با توجه به اینکه بازی های جام حذفی و لیگ آزادگان تقریبا هم زمان شده نظرتان راجع به فشردگی این بازی ها چیست ؟ آیا این روند تاثیری در راندمان تیم شما داشته است؟

اگر صحبت از باشگاههای حرفه ای می کنیم باید عملکرد مان هم حرفه ای باشد اگر در فوتبال اروپا دقت کنید می بینید که در این کشورها فوتبال بصورت منسجم ارائه می شود و تقریبا تیم ها هر 4 تا 5 روز یکبار بازی دارند و این کلاس حرفه ای فوتبال است که متاسفانه فوتبال ما با این کلاس فاصله زیادی دارد ولی برنامه ریزی خوب و نگاه کردن به همه جوانب می تواند ما را به این سمت سوق دهد . خوشبختانه دراین فصل تمرینات را زودتر شروع کردیم ،‌ با برنامه ریزی دقیق کادر فنی دانش بازیکنان بالا رفته و همینطور با کمک آقای کماسی تیم دوره بدنسازی خوبی را طی کرده و از نظر قدرت بدنی در موقعیت خوبی است و از این بابت دغدغه ای نداریم . از نظر من تعطیلات طولانی نیم فصل نگران کننده است .

داوری ها را تاکنون چگونه ارزیابی می کنید ؟ با توجه به اینکه داوری ها در بازی های اخیر پارسه در رسانه ها بازتاب های مختلفی دشته ؟

در مجموع سیستم داوری کار بسیار سخت و مسئولیت بسیار سنگینی است که البته به شخصه معتقدم که داوران در ایران بسیار پر تلاش عمل می کنند ولی متاسفانه در قبال این کار سنگین و سخت در آمد مناسبی ندارند و تنها علاقه است که آنها را مجاب به انجام این کار می کند ولی گذشته از این امرمنطقی است که ارزیابی کار داوران را به کارشناسان محول کنیم چون امکان دارد ما بر اساس احساس راجع به کار داور نظر بدهیم ولی کارشناسان با علم و دانش این کار را انجام می دهند و نظر یک کارشناس مسلما نظری قطعی و قابل قبول خواهد بود .

خوشبختانه در این راستا جدیت لازم وجود دارد و امیدواریم که امسال در لیگ کمترین اشتباه را از سوی داوران شاهد باشیم چون رای یک داور سر نوشت یک تیم را با همه تلاش و کوششی که برای بدست آوردن هدف خود انجام داده رقم می زند .

چقدر احتمال می دهید که در بازی با استقلال پیروز باشید ؟

در سیستم پارسه احتمال نمی دهیم؛ به بازیکنان می آموزیم که احتمال ندهید، اطمینان داشته باشید که پیروز می شوید، با این تفکر و با بکار بستن همه توان خود وارد میدان شوید می‌خواهم در اینجا به این نکته اشاره کنم که قبل از بازی با فولاد به بچه های تیم گفتم از همه شما یک سئوال دارم اینکه چه دلیلی وجود دارد که تیم پارسه در فینال جام حذفی حضور نداشته باشد؟ همه گفتند هیچ دلیلی وجود ندارد، بازیکنان پارسه با این تفکر وارد زمین شدند. برای شکست استقلال هم با همین تفکر و با همه توان بازی خواهیم کرد. یقیناً شکست استقلال هم دور از دسترس نیست.

کاوه عابدینی در پایان صحبت های خود گفت: همیشه در مسیر موفقیت یک چیز را فراموش نکنیم. موفقیت در سایه تلاش، تلاش و تلاش بدست خواهد آمد و زمانی که احساس کردید به موفقیت کامل دست یافته اید آنجاست که بزرگترین ضربه را خواهید خورد. بنابراین همیشه باید تلاش کنید که بیشتر یاد بگیرید و بهتر عمل کنید.

دیدگاه‌ها