کد خبر : 1181316 | 04 آبان 1393 ساعت 13:51 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:چندسال‌است‌که‌منتظرچنین‌بازی‌ای‌بودیم

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: ما چندین سال بود که منتظر چنین بازی‌ای بودیم تا از بعد تبلیغات به سودمان باشد.

عابدینی:چندسال‌است‌که‌منتظرچنین‌بازی‌ای‌بودیم
بهمن عابدینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پارسه تهران و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: بازی فردا می‌تواند یک دیدار خاطره‌انگیز باشد. ما با یکی از بهترین تیم‌های آسیایی بازی داریم و چند سال بود که منتظر چنین بازی‌ای بودیم که با پخش این دیدار تبلیغاتی برای مؤسسه آموزش عالی پارسه شود اما متأسفانه مثل اینکه بازی پخش نمی‌شود به هر حال ما تابع قانون هستیم و هرچه مسئولان فدراسیون فوتبال بگویند انجام می‌دهیم اما فکر می‌کنم در این زمینه بیشترین ضرر را ما کردیم.

به گزارش فارس، سرمربی پارسه در خصوص شناخت از استقلال یادآور شد: استقلال تیم گمنامی نیست و کاملاً شناخته شده است. بر اساس توانمندی کادر فنی و بازیکنانشان ما مقابل آنها قرار خواهیم گرفت انگیزه بسیار زیادی داریم و قول می‌دهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم با همه توان و بضاعت خود در میدان حاضر خواهیم شد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی تأکید کرد: متأسفانه 4-5 بازیکن مصدوم داریم.داود سید عباسی، علی قربانی و یکی دو بازیکن دیگر ما که ممکن است برای این بازی برسند. بازیکنان جوانی داریم که به دنبال نام هستند و فکر می‌کنم بتوانند نمایش خوبی داشته باشند.

عابدینی در مورد بحث تیم‌داری پارسه گفت: ما کاملاً تیم خصوصی هستیم و زیر نظر مؤسسه آموزش عالی پارسه فعالیت می‌کنیم، هیچ ارگان و سازمان دولتی از ما حمایت نمی‌کند فکر می‌کنم از معدود تیم‌هایی هستیم که صد در صد خصوصی اداره می‌شود آن هم با این شرایط اقتصادی که در کشور وجود دارد.

دیدگاه‌ها