کد خبر : 1187911 | 07 آذر 1393 ساعت 20:16 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

بابل: توی صورتم نگاه می‌کردند ودروغ می‌گفتند

مارکوس بابل ملی‌پوش سابق فوتبال آلمان و مربی پیشین باشگاه هرتا برلین این باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بابل: توی صورتم نگاه می‌کردند ودروغ می‌گفتند
به گزارش "ورزش سه"، او که سال 2011 برلین را ترک کرد و اینک در سوئیس کار می‌کند به "برنر سایتونگ" گفت:" آن زمان نخواستم قراردادم را تمدید کنم، چونکه روحیه من به هیچ عنوان به آن فضا نمی‌خورد. تیم خوب بود اما در برخورد با مسئولان باشگاه مشکل داشتم. آنها توی صورتم نگاه می‌کردند و دروغ می‌گفتند."
او از فرد خاصی نام نبرد اما بیش از هرچیز مخاطب این اظهارات میشاییل فریتس مدیر فعلی آن باشگاه است. در دور رفت بازی‌های فصل 2012-2011 بوندسلیگا بین این دو نفر دعوای سختی رخ داد که به استعفای بابل ختم شد. هرتا که به تازگی تحت هدایت این مربی به دسته برتر صعود کرده بود، از این اتفاق بسیار متضرر شد. آنها در آن فصل دوباره به لیگ دو سقوط کردند.
علی‌رغم گذشت سه سال از آن اتفاق، بابل هنوز هم از اعتراض به سران هرتا دست برنمی‌دارد:" اگر کسی نتواند کاری صورت دهد عیبی ندارد؛ ولی باید این را صراحتا بگوید. من آن موقع گفتم: می‌توانم در خدمت شما باشم. به نظر من هرتا به عنوان باشگاه پایتخت باید اهداف و توقعات دیگری می‌داشت؛ مخصوصا اگر به این فکر می‌کردند که من تا حدی که می‌شد به تیم کمک کرده بودم. من تعجب می‌کنم که هواداران این تیم مسائل پشت پرده را می‌دانند و هنوز حمایت می‌کنند."

دیدگاه‌ها