کد خبر : 1196130 | 19 دی 1393 ساعت 15:30 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیموف: بازی مقابل کره‌شمالی آسان نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان اعلام کرد که تیمش قصد دارد در بازی مقابل کره‌شمالی در جام ملت‌های آسیا فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد.

کاسیموف: بازی مقابل کره‌شمالی آسان نیست
به گزارش "ورزش سه" از فارس، میر جلال کاسیموف پیش از اولین دیدار تیمش در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 مقابل کره‌شمالی اظهار داشت: مطمئنا امیدواریم که تیم بهتری نسبت به چهار سال گذشته باشیم اما چهار سال پیش به تاریخ پیوسته است. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم و امیدوارم که بازیکنان مسن‌تر بتوانند به بازیکنان جوان‌تر کمک کنند.

وی ادامه داد: به اینجا آمده‌ایم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم و بهترین فوتبالمان را به نمایش بگذاریم. بازی سختی مقابل کره‌شمالی خواهیم داشت و فشارهایی روی ما وجود دارد. اگر به پیروزی برسیم برای بازی بعدی انگیزه خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان خاطرنشان کرد: بازی مقابل کره‌شمالی کار آسانی نیست. آنها دفاعی و روی ضدحملات بازی می‌کنند. من به بازیکنانم باور دارم و می‌دانم که تمام تلاششان را برای پیروزی به کار می‌بندند.

وی اضافه کرد: جپاروف یکی از بازیکنان کلیدی تیم ما است. او بسیار باتجربه است و رهبر بازیکنان در زمین است. امیدوارم او و سایر بازیکنان باتجربه بتوانند به بازیکنان جوان‌تر کمک کنند.
کاسیموف گفت: آمادگی ما برای مسابقات طبق برنامه پیش می‌رود. آرزوها و اهداف خودمان را داریم و می‌خواهیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها