کد خبر : 1207840 | 16 اسفند 1393 ساعت 11:46 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

فاتحان آسیایی به یاد علی دایی

پیش بازی تراکتورسازی - پرسپولیس

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بازگشت خود به عرصه مربیگری را مدیون بازیکنان تراکتور است. تیمی که در دور رفت با پیروزی مقابل قرمزپوشان تهرانی زمینه ساز اخراج علی دایی شد.

پیش بازی تراکتورسازی - پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس درست در روزهایی که خوب کار می‌ کند و به شرایطی بسیار مساعد و مناسب رسیده است با تراکتورسازی بازی می‌ کند. 2 نماینده برنده ایران در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا پرتماشاگرترین بازی هفته را برگزار می‌ کنند.

1. بازی رفت 2 تیم را در روز 14 شهریور، تیم تراکتورسازی با نتیجه 3 ـ یک برنده شد. این بازی در تهران برگزار شد و 4 روز بعد از باخت پرسپولیس، علی دایی از هدایت سرخپوشان کنار گذاشته شد. جالب اینکه علی دایی بعد از اخراج گزینه اول همین تراکتورسازی بود که حالا با تونی اولیویرا به کار ادامه می‌ دهد.

2. در 11 بازی گذشته 2 تیم پرسپولیس 3بار برنده شد، یک مساوی و 7 باخت به دست آورده است. پرسپولیس در این 11 بازی 8 گل زده و 16 گل خورده داشته است.

3. از روز 27 فروردین 89، در 9 بازی اخیر 2 تیم هیچ دیداری با تساوی به پایان نرسیده است. این یک رکورد ویژه برای سرخپوشان تهرانی و تبریزی است.

4. از روز 4 آبان 88 تا به حال پرسپولیس نتوانسته در یک بازی پیش از یک گل بزند. البته آنها حالا شرایط کاملا متفاوتی دارند. اگرچه مشخص نیست که با نهایت قدرت به تبریز می‌ روند یا انرژی خود را برای آسیا ذخیره می‌ کنند.

5. پرسپولیس در این بازی تنها علیرضا نورمحمدی را به عنوان محروم دارد. نورمحمدی، در بازی قبل 3 اخطاره شد. در غیبت او محسن بنگر و اومانیا در قلب دفاعی بازی می‌ کنند و محمدرضا خانزاده نیز به احتمال به عنوان مدافع چپ به میدان خواهد رفت.

6. تراکتورسازان 2 یار محروم را در این بازی دارند، 2 یار محروم تراکتورسازان در این بازی حبیب گردانی و مهدی کیانی هستند این در حالی است که محمد ایران پوریان هم در بازی مقابل الاهلی مصدوم شد. این فرصت خوبی برای جانشینان این سه ستاره تراکتورسازی است. فردین عابدینی که به جای ایران پوریان وارد بازی الاهلی شد، نمایش درخشانی از خود نشان داد و تونی امیدوار است بقیه هم با همین سبک بدرخشند.

7. تراکتورسازی برای ماندن در کورس قهرمانی باید برنده شوند اما پرسپولیس باید برای رسیدن به میانه جدول، تراکتور را در تبریز ببرد، اتفاقی که 15 سال است رخ نداده است. تراکتور در صورت پیروزی حتی شانس صدرنشینی هم دارد. البته به شرطی که گسترش فولاد کمک کند و ترمز نفت را بکشد.

8. حمید درخشان سرمربی پرسپولیس سابقه کار طولانی مدت در تبریز را دارد و با تیم شهرداری تبریز نتایج خوبی گرفته است. این سابقه مثبت در تبریز کمک او در این مسابقه خواهد بود.

9. محمد نوری و آندرانیک تیموریان دو رفیق قدیمی در این مسابقه مقابل هم قرار خواهند گرفت. جدال این دو چهره تماشایی پرسپولیس و تراکتور مهمترین صحنه های بازی را رقم خواهد زد.

10. آیا پرسپولیس و تراکتور ورزشگاه یادگار امام را پر می‌ کند؟ در حالی که استقلالی ها از هوادارانشان دلگیر شده اند، هجوم هواداران تبریزی برای این بازی به لیگ حرارت تازه ای خواهد داد.

دیدگاه‌ها