کد خبر : 1207994 | 16 اسفند 1393 ساعت 22:51 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

قزل: کیفیت زمین همه چیز را خراب کرد

مدافع پدیده مشهد اعتقاد دارد اگر شرایط بد زمین مانع انجام کارهای تاکتکی شان نمی شد شاید الان برنده بازی با استقلال خوزستان بود.

قزل: کیفیت زمین همه چیز را خراب کرد
به گزارش "ورزش سه" سعید قزل در مورد کسب تساوی مقابل استقلال خوزستان گفت: با وجود اینکه زمین پر از آب شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود اما ما باز هم فوتبال خوبی ارائه دادیم و هر دو تیم موقعیت داشتند در نتیجه بازی مساوی شد. نتیجه ای که به کار هیچ یک از دو تیم نمی آید.

او در همین باره ادامه داد: هم ما و هم بازیکنان حریف دوست نداشتیم که  در چنین زمینی بازی کنیم مدامچون ه توپ گیر می کرد ولی داور اصرار داشت که بازی باید برگزار شود ولی من فکر میکنم اگر یک روز دیرتر هم این دیدار برگزار می شد اتفاق خاصی نمی افتاد.

این بازیکن در مورد حضور هواداران ادامه داد: جا دارد  از آن هوادارانی که در سرما به استادیوم آمدند تشکر کنم آن ها این فصل همیشه از ما حمایت کردند و ما یکبار دیگر شرمنده شان شدیم امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم تا هم از شرمندگی ان ها در بیاییم هم اقای مرزبان که واقعا نمی دانیم چگونه باید جواب محبت هایشان را بدهیم.

قزل در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: به این بازی می توان لقب سرنوشت ساز را داد. در حال حاضر سپاهان همانند یک شیر زخمی می ماند و می خواهد انتقام بازی با ملوان را از ما بگیرد ولی ما هم امتیاز از دست نمی دهیم.

دیدگاه‌ها