کد خبر : 1208072 | 17 اسفند 1393 ساعت 13:45 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای عذرخواهی یا رفع سوءتفاهم

جاسم کرار فردا ظهر در تهران

جاسم کرار هافبک عراقی تیم استقلال برای فردا ظهر به مقصد ایران بلیت گرفته است تا برای روشنگری حرف های خودش در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

جاسم کرار فردا ظهر در تهران
به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال عنوان کرد که در صورتی که کرار تا صبح روز دوشنبه در تهران حاضر نشود، از او به فدارسیون فوتبال و پس از آن فیفا شکایت می‌ کند، مدیربرنامه های کرار از حضور او در ایران خبر داد.

موسوی مدیربرنامه های کرار با اشاره به مشکلات اخیری که پیرامون این بازیکن بود، گفت: پس از آنکه کرار محروم شد و تعطیلاتی که در میانه لیگ به وجود آمد ترجیح داد که به عراق برود. قبول کنید که هجمه انتقادات علیه او خیلی زیاد بوده است. اما قرار است او دوشنبه به ایران بیاید و مشکلاتی که در رابطه با حرف های او به وجود آمده را توجیه کند. حقیقت هر چه هست باید مشخص شود.

موسوی در پاسخ به این سوال که بالاخره منظور کرار از عنوان کردن واژه مسخره چه بوده است، پاسخ داد که؛ همانطور که آقای افشارزاده در یکی از مصاحبه هایشان عنوان کرده اند، درست است که کرار می‌تواند کمی به زبان فارسی صحبت کند اما رساندن منظور حرف ها بسیار مهم است. کرار گفته خودم مسخره شدم بیشتر منظور مسخره او هم بی تفاوتی، بی نظمی و بی اهمیتی بوده است. ما از کلمه «مصخره» در عربی به این عنوان استفاده می‌ کنیم.

او ادامه داد: اما متاسفانه بعد از صحبت های کرار هجمه انتقادها علیه او به وجود آمد که او به مسوولین فدراسیون و نحوه مسابقات ایراد گرفته است در صورتی که اینطور نبود. باید به کرار فرصت داده شود تا او بتواند از خودش دفاع کند. در این مدت که با جاسم صحبت می‌ کردم دائما خاطرنشان می‌ کرد که زمانی که در قطر و امارات بوده به عنوان یک بازیکن خارجی بیشتر از او حمایت می‌ شده، فدراسیون فوتبال باید حمایت بیشتری از یک بازیکن خارجی داشته باشد که غریب است و در ایران نیاز به حمایت دارد. اما متاسفانه در ایران باشگاه ها بیشتر از بازیکنان حمایت می‌ شوند.

موسوی با توجه به انتقادات موجود گفت: من خودم بعد از شنیدن صحبت های کرار که در مطبوعات منتشر شده بود، از او دلگیر شدم و حتی چند روز جواب تلفن هایش را ندادم. اما او با من تماس گرفت و گفت که متاسفانه صحبت هایش بد برداشت شده است، بعضی از خبرنگاران به جای کمک به فوتبال به بزرگ شدن حواشی کمک می‌ کنند. من به عنوان مدیربرنامه هایش از کرار خواستم که در کمال مردانگی به ایران بیاید و اگر حرفی زده از ملت ایران و فدراسیون عذرخواهی کند در غیر اینصورت سوءتفاهمات را برطرف کنند. ما در عربی یک اصطلاحی داریم که می‌گوییم. «نجات صدق و صدق» یعنی صداقت آدم را رستگار می‌ کند، برای همین از او خواستم که به ایران برگردد و با صداقت مشکلش را حل کند.

دیدگاه‌ها